کد خبر: ۱۰۳۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶
وزیر راه و شهرسازی در پیامی ضایعه درگذشت مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران را تسلیت گفت.

پیام تسلیت وزیر راه در پی درگذشت دکتر رضا نگهبان

وزیر راه و شهرسازی در پیامی ضایعه درگذشت مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران را تسلیت گفت.
محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در پی درگذشت دکتر رضا نگهبان مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران پیام تسلیتی صادر کرد. متن این پیام به شرح ذیل است:


بسمه الله الرحمن الرحیم
چه سخت است غم از دست دادن کسانی که کوهی از صبر و ایثار بودند و اسوه ای از ایستادگی.
کارکنان وزارت راه و شهرسازی و ملت غیور ایران اسلامی ،همه ی عزت، سربلندی، آرامش و آسایش امروز خود را مدیون دلاوری ها، فداکاری ها و ایثارگری های بزرگ مردانی می دانند که در پیروی از اهل بیت پیامبر اسلام به ویژه سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام تفسیر گر واقعی واژه ایثار شده آمد.
بدون تردید حماسه فداکاری ها و از خود گذشتگی های مرحوم دکتر رضا نگهبان که قریب به ۸ سال در جبهه های حق علیه باطل حماسه ها آفریدند و سالیان زیادی در عمران و آبادی کشور عزیزمان صادقانه تلاش بی وقفه نمودند در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس این سرزمین همواره باقی خواهد ماند و سینه به سینه و نسل به نسل به عنوان راه آیندگان انتقال خواهد یافت.
اینجانب ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده ی معزز و محترم ایثارگر جانباز مرحوم دکتر رضا نگهبان و همکاران ایشان در اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران، صبر جمیل و تسلی خاطر بازماندگان و عفو درجات آن جانباز، شهید معزز را از بارگاه ایزد منان خواستارم.

محمد اسلامی
وزیر راه و شهرسازی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار