کد خبر: ۱۰۳۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱
رئیس پلیس راه استان همدان:
ایسنا/همدان رئیس پلیس راه استان همدان از کاهش ۵۰ درصدی تصادفات در استان همدان خبرداد و گفت: از ابتدای نوروز تا کنون تصادفات جاده‌ای در استان همدان به شدت کاهش یافته است.

سرهنگ رضا عزیزی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به محدودیت در محورهای مواصلاتی استان، اظهارکرد: تمامی خروجی‎‌های استان اکیپ‌های انتظامی و نیروهای بسیج و بهداشتی مستقر بوده و از خروج خودروها به خارج از شهر جلوگیری به عمل آوردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این طرح به خوبی اجرا شده است، تصریح کرد: استان همدان خلوت‌ترین ترافیک را در ۱۳ فروردین داشته است به طوریکه مردم همکاری خوبی با نیروهای انتظامی و بهداشتی داشتند و خوشبختانه این طرح در استان همدان به خوبی اجرایی شد.

وی با بیان اینکه همواره افرادی هستند که تلاش می‌کنند قوانین را دور بزنند، خاطرنشان کرد: در استان همدان شش دستگاه خودروی متخلف به علت عدم رعایت قانون فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت های ترافیکی ایجاد شده به پارکینگ منتقل شده و برای ۲۸ دستگاه خودرو نیز جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال شد.

عزیزی با اشاره به کاهش تصادفات جاده ای در استان همدان، ادامه داد: از ابتدای فروردین تا کنون فقط دو مورد تصادف منجر به فوت در استان رخ داده و مابقی تصادفات جرحی بوده است.

رئیس پلیس راه استان همدان یادآورشد: بامداد امروز یک دستگاه خودروی رانا درکیلومتر ۲۰ محورهمدان-کرمانشاه در حوالی روستای آبرومند واژگون شد که منجر به فوت دو سرنشین و مجروحیت راننده شد.

وی علت این تصادف را خواب آلودگی راننده دانست و افزود: خواب آلودگی و سرعت بالای ۱۳۰ کیلومتر در جاده منجر به واژگونی این خودرو و فوت دو سرنشین آن شده است.

عزیزی با تأکید براینکه رانندگان سرعت مجاز هر محل را رعایت کنند، بیان کرد: اگر چه با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و اعمال محدودیت در محورهای مواصلاتی، جاده‌ها خلوت شده است اما رانندگان باید توجه داشته باشند که در جاده‌های خلوت هم نباید با سرعت بالا حرکت کنند.

وی از مردم خواست پایبند مقررات باشند و گفت: رانندگان باید همواره دو نکته را مد نظر داشته باشند؛ اول اینکه برای رانندگی سرحال باشند به طوریکه خواب آلودگی و مصرف قرص و مشروبات الکی و ... منجر به تصادف خواهد شد و دومین نکته حائز اهمیت در رانندگی رعایت سرعت مجاز است.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار