کد خبر: ۱۰۳۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱
رئیس پلیس راهور خراسان رضوی با تأکید بر اینکه امروز شاهد کاهش بیش از 95 درصد تردد خودروها در مشهد بودیم، این آمار را بی‌سابقه و بی‌نظیر برشمرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مسؤولان با تصویب طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از مردم خواستند ۱۳فروردین خود را در خانه‌هایشان به در کرده، با نرفتن به دل طبیعت و تفرجگاه‌ها از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنند.

 مردم هوشمند مشهد نیز که در همه عرصه‌ها پیشتازند، با ایجاد و حمایت از کمپین «در خانه بمانیم» در شبکه‌های مجازی یکدیگر را تشویق کردند تا روز طبیعت خانه‌هایشان بمانند، همین موضوع موجب شد تا به سراغ برخی مسؤولان اجرایی برویم تا از صحت این قضیه مطلع شویم.

کاهش 95 درصدی تردد خودروها در مشهد

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی در گفت‌وگو ما خبرنگار فارس اظهار کرد: هدف ما در طرح‌های مختلف جریمه کردن مردم نیست، بلکه ابزاری برای بازدارندگی است تا مردم قوانین را به طور کامل رعایت کنند.

سرهنگ حمیدرضا دهنوی با تأکید بر اینکه امروز شاهد کاهش بیش از 95 درصد تردد خودروها در مشهد بودیم، این آمار را بی‌سابقه و بی‌نظیر برشمرد.

وی با بیان اینکه امروز با کمترین جریمه و مشکل مواجه بودیم، تصریح کرد: خوشبختانه بیشتر معابر خالی از وسایل نقلیه است، تنها تردد برخی از خودروها مانند پزشکان که از قبل مجوز داشتند و عبور و مرور آنها ضروری تشخیص داده شده بود، مجاز است.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی افزود: کاهش آمار تردد مشهد در بازه زمانی ظهر به 98 درصد هم رسید و شاهد کمترین سفرهای درون‌شهری در مشهد هستیم.

سبک و روان بودن محورهای خراسان رضوی

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، از سبک و روان بودن محورهای این استان خبر داد.

سرهنگ هادی امیدوار با اشاره به اینکه تنها در محور گلبهار به مشهد ترافیک خفیفی داریم، متذکر شد: تا به الان حدوداً 250 تا 300 ماشین به علت تردد جریمه و خودروهایشان توقیف شده است.

حادثه اورژانسی خاصی نداشتیم

مدیر روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد و تیمش از زمانی که پای کرونا ویروس به کشورمان باز شد، حجم بالایی از مأموریت‌ها و سختی‌کار را متحمل می‌شوند و به عنوان مدافعان سلامت بی‌وقفه در تلاشند.

محمد علیشاهی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، از همکاری مردم در این روز اظهار خوشحالی و بیان کرد: خوشبختانه امروز حادثه‌ خاصی گزارش نشده و مأموریت‌هایمان مانند روزهای عادی بود.

انتهای‌پیام/ 70068

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار