کد خبر: ۱۰۳۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۱
استاندار لرستان از مردم تشکر کرد؛
خرم‌آباد-استاندار لرستان، گفت: روز طبیعت در هیچ مرکز، تفرجگاه، پارک و بوستانی مردم را ندیدیم و این نشانه فرهنگ غنی مردم لرستان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید موسی خادمی با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور کاهش تجمعات احتمالی در تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و مبادی ورودی و خروجی شهر خرم آباد، اظهار داشت: واقعاً باید از مردم خوب، شریف و با فرهنگ لرستان تشکر کنیم که به توصیه‌های مسئولین و کارشناسان و به منظور حفظ سلامتی جامعه در این روزها به خوبی توجه دارند و نمونه بارز آن روز طبیعت است که تقریباً مردم به طور ۱۰۰ درصد رعایت کردند.

وی، گفت: ما در هیچ مرکز و تفرجگاه و پارک و بوستانی مردم را ندیدیم و این نشانه فرهنگ غنی مردم لرستان است و انشاالله با رعایت خوبی که داشته‌اند در چند روز آینده بتوانیم از شر این ویروس خلاص شویم.

استاندار لرستان، در ادامه از مسئولین اداره کل منابع طبیعی، محیط زیست و مجموعه نیروی انتظامی استان لرستان که در این زمینه فعالیت‌های چشمگیری داشته‌اند تقدیر و تشکر کرد و گفت: هر کاری که ما و همکارانمان در مجموعه دولت انجام می‌دهیم کار کوچکی در مقابل اراده بزرگ مردم است که روز طبیعت را اراده کرده و بیرون نیامدند و از این طریق به سلامتی خود و مردم جهان کمک کردند زیرا این ویروس جهانی است و با بشریت در افتاده است و نیاز به کمک همگانی دارد.

خادمی، گفت: تدابیر اتخاذ شده تا روز بیستم ادامه دارد و طرح فاصله گذاری اجتماعی شامل عدم حضور مردم در تفرجگاه‌ها، تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، تعطیلی بازار و حضور یک سوم کارمندان در ادارات تا روز بیستم ادامه خواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار