کد خبر: ۱۰۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
تسنیم نوشت: طبق آخرین آمار جهانی تاکنون یک میلیون و ۱۶ هزار و ۲۵۸ نفر در جهان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور آمریکا با ۲۴۵ هزار و ۳۴۱ مبتلا در صدر قرار گرفته است.

 بر اساس آخرین آمار پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه یک میلیون و ۱۶ هزار و ۲۵۸ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۵۳ هزار و ۲۳۵ مبتلا جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تاکنون ۲۱۳ هزار و ۱۲۶ نفر بهبودیافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا به عنوان نخستین کشور از لحاظ تعداد مبتلایان در جهان، با افزایش ۳۰ هزار و ۴۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته به مجموع ۲۴۵ هزار و ۳۴۱ مبتلا رسیده است؛ تا این لحظه ۶ هزار و ۹۵ مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور ایتالیا که بعد از آمریکا در رده دوم کشورهای جهان قرار دارد، با افزایش ۴ هزار و ۶۶۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته به مجموع ۱۱۵ هزار و ۲۴۲ مبتلا رسیده است؛ در این کشور ۱۳ هزار و ۹۱۵ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور اسپانیا با افزایش ۷ هزار و ۹۴۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته به مجموع ۱۱۲ هزار و ۶۵ مبتلا رسیده است؛ این کشور از لحاظ تعداد مبتلایان در رده سوم جهان قرار دارد؛ تاکنون ۱۰ هزار و ۳۴۸ مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشورهای آلمان، چین و فرانسه نیز به ترتیب با ۸۴ هزار و ۷۹۴، ۸۱ هزار و ۶۲۰ و ۵۹ هزار و ۱۰۵ مبتلا در رده‌های چهارم تا ششم دنیا جای گرفته‌اند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای چین، اسپانیا و آلمان به ترتیب با ۷۶ هزار و ۵۷۱، ۲۶ هزار و ۷۴۳ و ۲۲ هزار و ۴۴۰ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

ویروس کرونا , قاره آمریکا , کشور اسپانیا ,

۴۷۲۳۲

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار