کد خبر: ۱۰۳۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
در گفت‌وگو با ایسنا عنوان شد
لی‌لی گلستان که به گفته خودش روزهای قرنطینه را به‌خوبی سپری و به کارهای عقب‌افتاده‌اش رسیدگی می‌کند، از این فرصت استفاده کرده و مسابقه‌ نقاشی را برای کودکان زیر ۱۰ سال با موضوع قرنطینه طراحی کرده است.

مدیر گالری «گلستان» در گفت‌وگویی با ایسنا درباره مسابقه نقاشی «قرنطینه» برای کودکان زیر ۱۰ سال که به‌تازگی فراخوان آن منتشر شده است، اظهار کرد: میزان استقبال از فراخوان مسابقه عجیب و بالا بوده و در عرض دو روز حدود ۲۲۰ ایمیل به دستم رسیده است. امکان ارسال اثر برای این مسابقه‌ که برای کودکان زیر ۱۰ سال و با موضوع قرنطینه طراحی شده، تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه فراهم است.

او درباره انتخاب گروه سنی کودکان زیر ۱۰ سال توضیح داد: این بچه‌ها تخیل فوق‌العاده‌ای دارند و تاکنون آثار بسیار خوب و عجیبی فرستاده شده است. من اصلا انتظار این استقبال را نداشتم و فکر می‌کردم خودم می‌توان داوری آثار را انجام بدهم، اما با توجه به شرایط پیش‌آمده، تصمیم دارم از چند نفر از نقاشان خوب خواهش کنم که در داوری آثار کمک کنند. 

گلستان یادآور شد: در این روزهایی که همه به‌نوعی بیکار هستند، فکر کردم شاید چنین ایده‌ای از سوی گالری «گلستان» می‌تواند جالب باشد. همچنین از میان آثار ارسال شده به سه نفر اول به ترتیب جوایز ۳ میلیون، ۲ میلیون و ۱ میلیون تومانی اهدا می‌شود. 

مدیر گالری گلستان همچنین در پاسخ به این پرسش که این روزهای خود را چگونه می‌گذراند، بیان کرد: روزهایم را خیلی خوب می‌گذرانم و چند روزی است که مشغول مسابقه هستم و سرم بسیار شلوغ شده است. پیش از این نیز جلد دوم کتاب «آنچنان که بودیم» را تدوین می‌کردم. مقداری از بریده‌های جرایدی را که در سال‌های متمادی جمع کرده بودم در جلد اول استفاده شد و این مدت در حال انتخاب مطلب برای جلد دوم بودم که با توجه به انتخاب‌های صورت‌گرفته، فکر می‌کنم جلد دوم از جلد اول بسیار جذاب‌تر می‌شود. در مجموع از قرنطینه خیلی استفاده می‌کنم و مشغول کارهایی هستم که تاکنون فرصت انجام آنها را نداشتم.  

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار