کد خبر: ۱۰۳۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۱
مقامات ایتالیا اعلام کردند که طی ۲۴ساعت گذشته ۷۶۶نفر دیگر از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور جان خود را از دست دادند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، ۷۶۶ نفر دیگر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان این ویروس در این کشور اروپایی به ۱۴ هزار و ۶۸۱ نفر برسد.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ابتلای ۴ هزار ۵۸۵ نفر دیگر در ایتالیا به ویروس کرونا تایید شد و مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور اروپایی به ۱۱۹ هزار و ۸۲۷ نفر رسید.

تا کنون ۱۹ هزار و ۷۵۸ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا توانسته‌اند بهبودی خود را بدست بیاورند و تعداد مبتلایانی که در شرایط وخیم قرار دارند ۴ هزار و ۶۸ نفر هستند.

در حال حاضر مجموع مبتلایان به کرونا در سرتاسر جهان از یک میلیون و ۶۷ هزار نفر فراتر رفته و از این تعداد بیش از ۵۶ هزار و ۷۰۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بیشترین آمار مبتلایان به کرونا در جهان مربوط به آمریکا با حدود ۲۶۰ هزار مبتلا به ویروس کرونا می‌باشد که از این تعداد بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ آمریکایی جان خود را از دست داده‌اند.

دو روز پیش «مایک پنس» معاون رئیس جمهور آمریکا با هشدار درباره تشدید اوضاع در این کشور گفت که سناریوی پیش روی آمریکا همانند اوضاع در ایتالیا خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار