کد خبر: ۱۰۳۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۴
کاخ سفید اعلام کرد که رؤسای جمهور آمریکا و فرانسه تلفنی درباره برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی مقابله با ویروس کرونا گفت‌وگو کردند. بر اساس اعلام کاخ سفید، هدف از برگزاری نشست ۵ عضو دائم شورای امنیت، بررسی افزایش همکاری سازمان ملل در مقابله با ویروس کرونا است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کاخ سفید روز جمعه اعلام کرد که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا و «امانوئل ماکرون» همتای فرانسوی وی درباره برگزاری نشست ۵ عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل گفت‌وگو کردند.

بر اساس اعلام کاخ سفید، هدف از برگزاری نشست ۵ عضو دائم شورای امنیت، بررسی افزایش همکاری سازمان ملل در مقابله با ویروس کرونا است.

در حال حاضر آمریکا و فرانسه با تعداد بالای مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در جهان مواجه هستند و این آمار به سرعت در حال افزایش است.

آخرین آمار حاکی از آن است که تعداد قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به ۶ هزار و ۹۹ نفر رسیده و مبتلایان نیز به بیش از ۲۴۵ هزار نفر رسیده‌اند.

همچنین بر اساس آخرین آمار، تعداد قربانیان ویروس کرونا در فرانسه به بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده و مجموع مبتلایان در این کشور اروپایی نیز به بیش از ۶۴ هزار نفر رسیده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار