کد خبر: ۱۰۳۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۴
ماسک لامبورگینی با رنگی تولید می شود که نزدیکی زیادی به کد رنگ استفاده شده برای تزئینات داخل کابین خودروهای این کمپانی را دارد.

عصرایران- ایتالیا یکی از بحرانی ترین دوران تاریخ خود را با کووید-19 تجربه می کند. ویروسی که تمامی کشورهای جهان را به نوعی درگیر خود کرده اما ایتالیا جز مناطقی است که کرونا بالاترین رکوردها را در آن ثبت کرده است!

براساس آمار رسمی هفتگی، تا اول آوریل 2020 برابر با 110574 مورد مثبت کرونا و همچنین 13155 مورد فوت بر اثر کرونا در ایتالیا گزارش شده است. در این میان 16847 نفر نیز بهبود یافته اند. همانطور که اشاره شد این یکی از بالاترین گزارش های مربوط به پاندمی کرونا در شرایط فعلی است و پیوسته بر تعداد آن نیز افزوده می شود.

یکی از متفاوت ترین اخبار درباره ایتالیا به تصمیم لامبورگینی برای تولید ماسک و محافظ پلکسی گلس در سنآگتا(سنت آگاتا به انگلیسی) مربوط می شود.

نورپردازی ساختمان اصلی لامبورگینی به رنگ پرچم ایتالیا به منظور اعلام همبستگی در شرایط این روزهای کشور مذکور
نورپردازی ساختمان اصلی لامبورگینی به رنگ پرچم ایتالیا به منظور اعلام همبستگی در شرایط این روزهای کشور مذکور

ماسک ها توسط کارمندان بخش تودوزی و سفارشی سازی سوپراسپرت های لامبورگینی آماده می شود و براساس اطلاعات ارائه شده؛ این خط تولید ظرفیت تحویل روزانه 1000 ماسک را دارد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می شود؛ ماسک لامبورگینی با رنگی تولید می شود که نزدیکی زیادی به کد رنگ استفاده شده برای تزئینات داخل کابین خودروهای این کمپانی را دارد. در قسمت کناری آن نیز نام کمپانی روی یک قسمت پارچه ای دوخته می شود تا به نوعی این محصول اختصاصی تر شود.

محافظ پزشکی نیز توسط پرینترهای سه بعدی در واحد فیبرکربین و مرکز تحقیقات و توسعه تولید می شود. این واحد ظرفیت تحویل روزانه 200 محافظ را دارد که در کیفیت بسیار بالایی تولید شده اند.

براساس اعلام مدیران لامبورگینی؛ تولیدات ویژه کرونا به بیمارستانی در بولونیا ارسال می شود.

بیشتر بخوانید:

لامبورگینی و نمایش مقتدرانه طراحی و فناوری در آلمان! (+فیلم و تصاویر)

اسپادا؛ از لامبورگینی نامتعارف تا موش صحرایی250 هزار دلاری! (+تصاویر)

لامبورگینی و مدلی که فقط یک دستگاه از آن موجود است! (+تصاویر)

لامبورگینی هوراکان و لباسی برای یک ژنرال خشمگین! (+تصاویر)

لامبورگینی هوراکان و لباسی برای یک ژنرال خشمگین! (+تصاویر)

کشف کارگاه تولید لامبورگینی و فراری تقلبی! (+تصاویر)

این "لامبورگینی" چاپ شده است! (+فیلم و تصاویر)

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار