کد خبر: ۱۰۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
مدیرآموزش و پرورش ناحیه سه کرج گفت: ۲ معلم رشته حسابداری این ناحیه درمرحله نهایی جشنواره الگوهای برتر تدریس منتخب کشوری شدند.

به گزارش خبرآنلاین استان البرز و به نقل از ایرنا، ابراهیم فلاح نژاد اظهارداشت:در شانزدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر دوره متوسطه نظری نیره ربیعی از هنرستان آیت الله خامنه ای ومریم زارع دار از هنرستان امام محمد باقر (ع) توسط دبیرخانه راهبردی کشوری حسابداری معرفی شدند.
 جشنواره الگوهای تدریس برتر دوره متوسطه نظری به منظورتحقق راهکارهای ۷-۱۱ و ۳-۱۷ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اجرایی شده است.
 هر ساله این جشنواره با هدف توسعه زمینه پژوهشگری و افزایش توانمندی های حرفه ای به شکل فردی و گروهی میان معلّمان و تبادل تجارب و دستاوردها در سطح محلی و ملی و ایجاد فرصت های بازآموزی مستمر علمی، تحقیقاتی و مطالعاتی برگزارمی شود.
مدیرآموزش و پرورش ناحیه سه کرج از بستر سازی برای توسعه و رشد حرفه ای معلمان، بهبود عملکرد آموزشی و تدریس معلمان در کلاس درس، کاربردی ساختن نظریه های یادگیری، و بهره مندی هوشمندانه از فناوری های نوین در فرآیند یاددهی-یادگیری به عنوان دیگراهداف جشنواره الگوهای تدریس برتریاد کرد.
آموزش و پرورش استان البرز با ۵۰۰ هزار دانش آموز دارای ۸ ناحیه و منطقه آموزشی است

46

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار