کد خبر: ۱۰۳۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
در سال ۹۸؛
ایسنا/گلستان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: سال ۹۸ میزان سرمایه‌گذاری صنعتی انجام گرفته در استان ۹۰۰ میلیارد تومان بود و امسال برای تحقق جهش تولید لازم است این میزان به ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰ میلیارد تومان برسد.

حسین طلوعیان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با وجود مشکلات سیل استان در ابتدای سال گذشته و ویروس کرونا در انتهای سال، خوشبختانه وضعیت سرمایه‌گذاری و اشتغال در حوزه صنعت، معدن و تجارت در گلستان رشد مناسبی داشته و آمار تولید بسیاری از واحدهای صنعتی استان با افزایش همراه بوده است.

وی با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ۹۹ به‌عنوان سال "جهش تولید"، افزود: برای جهش در حوزه تولید باید اقدامات جهادی انجام شود. تولید به دو عامل اصلی تأمین زیرساخت‌ها و سرمایه در گردش وابسته است.

رئیس صمت گلستان بیان کرد: امسال ۲۵۰ میلیارد تومان برای ایجاد زیرساخت‌های صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی پیش‌بینی‌شده است.

طلوعیان تصریح کرد: حدود ۲۸۰ طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۴۰ درصد در استان وجود دارد که با ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به بهره‌برداری خواهند رسید. یکی از اولویت‌های ما در سال جهش تولید این امر خواهد بود که با تحقق آن، ۶۰۰۰ شغل جدید در استان ایجاد می‌شود.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار