کد خبر: ۱۰۳۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: متقاضیان خرید کتاب های دانشگاه پیام نور می توانند منابع درسی خود را در بازه زمانی 24 تا 72 ساعت به صورت آنلاین در داخل یا خارج از کشور پس از ثبت سفارش در سامانه دانشگاه دریافت کنند.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه پیام نور‌، امیر حسین بهروز مدیرکل دانشگاه پیام نور درباره فروش آنلاین کتب درسی پیام نور و تحویل از طریق پست گفت: سامانه فروش آنلاین کتب درسی دانشگاه پیام نور فعال است و  دانشجویان و تمامی متقاضیان خرید کتاب های دانشگاه پیام نور می توانند منابع درسی خود را در بازه زمانی ۲۴ تا ۷۲ ساعت در هر نقطه در داخل یا خارج از کشور پس از ثبت سفارش در این سامانه دریافت کنند.

وی افزود: دانشجویان برای ثبت سفارش می توانند به سامانه فروش آنلاین کتاب به نشانی  digibook.pnu.ac.ir مراجعه کنند.

بهروز تصریح کرد: فایل دیجیتال تمامی عناوین منابع درسی که در مرکز چاپ و توزیع دانشگاه پیام نور چاپ و تولید می شود؛ با تخفیف ۷۰ درصد به علاقمندان و متقاضیان ارائه می شود.

وی ادامه داد: متقاضیان می توانند با ورود به سایت دانشگاه پیام نور www.pnu.ac.ir از منوی بالای صفحه گزینه دانشجو را انتخاب و وارد سامانه شوند و نسخه اندروید اپلیکیشن کتابخوان را نصب و مبادرت به انتخاب و خرید کتاب  کنند و یا از سایت apps.pnu.ac.ir وارد شده و کتاب مورد نظر را انتخاب و خریداری کنند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار