کد خبر: ۱۰۳۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا از استانداردسازی سیستم گرمایشی 9 واحد آموزشی با اعتباری بالغ‌بر 270 میلیون تومان در مناطق عشایری و صعب‌العبور این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، سید سجاد موسوی صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: طبق مکاتبات صورت‌گرفته، سیستم گرمایشی ۹ واحد آموزشی در مناطق عشایری و صعب‌العبور بخش مرکزی و بخش لوندویل شهرستان آستارا تا سال تحصیلی ۴۰۰-۹۹ استاندارد می‌شود.

وی سوخت مدارس آق‌مسجد، دگیرمانکشی، سیج، گیلده، خان‌حیاطی، کوته‌کومه، میه‌کومه، گرده‌کری لاتون و شونده‌کش کانرود را نفت عنوان کرد و افزود: برای گازسوز کردن این تعداد واحد آموزشی، ۲۷۰ میلیون تومان از سوی اداره‌کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان گیلان پیش‌بینی شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا تعداد دانش‌آموزان مدارس نفتی این شهرستان را در مجموع ۹۰ نفر با ۲۲ باب کلاس درس عنوان کرد و گفت: در استانداردسازی سیستم گرمایشی این تعداد واحد آموزشی، پکیچ و شوفاژ جای‌گزین بخاری‌های نفتی می‌شود.

موسوی حذف بخاری‌های نفتی را در اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: تمام تلاش وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایجاد فضای آموزشی مناسب برای دانش‌آموزان است تا بدون دغدغه تحصیل کنند.

به گزارش فارس، ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان شهرستان آستارا در مقاطع مختلف تحصیلی در ۱۶۰ مدرسه دولتی و غیردولتی مشغول به تحصیل هستند که در پی تعطیلی مدارس از سه اسفند ماه سال گذشته تاکنون آموزش از طریق فضای مجازی و صداوسیما دنبال می‌شود.

انتهای پیام /۸۴۰۰۷

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار