کد خبر: ۱۰۳۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
در پی ابتلای آقای لاریجانی به بیماری کرونا
شماری از سران کشورها، روسای مجالس و رهبران نهضت‌های اسلامی در پیام‌های جداگانه برای ایشان دعا و آرزوی سلامتی و بهبود کردند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از روابط عمومی مجلس، آقای برهم صالح، رئیس جمهوری عراق با اظهار تاسف از ابتلای رییس مجلس شورای اسلامی به بیماری کرونا، صحت و بهبودی ایشان و موفقیت ملت ایران را خواستار شد.
آقای محمد صادق سنجرانی، رئیس سنای پاکستان در پیامی خطاب به آقای لاریجانی نوشت: "شنیدن خبر ابتلای حضرتعالی به بیماری کرونا دردناک بود. این جانب به نیابت از مردم پاکستان و سنای این کشور، برایتان آرزوی بهبودی دارم. فرصت را غنیمت شمرده، تاسف خود را در خصوص کسانی که جانشان را بر اثر ابتلا به کوئید ۱۹ از دست داده اند، ابراز می‌دارم و قویا معتقدم که مقابله با این ویروس و جلوگیری از گسترش روز افزون آن به همکاری و هماهنگی همه اعضای جامعه جهانی بستگی دارد. اطمینان دارم که ملت پاکستان در چنین شرایط دشواری در کنار خواهران و برادران ایرانی خود خواهد بود. خداوند متعال به جنابعالی سلامتی و بهبودی عاجل عطا فرماید".
آقای اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز در پیام خود برای رئیس مجلس شورای اسلامی آرزوی بهبودی کرد و خطاب به آقای لاریجانی اظهار داشت: " شما از چهره‌های برجسته‌ای هستید که همیشه پشتیبان جبهه مقاومت در منطقه و حامی مبارزه بر حق ملت مظلوم فلسطین بوده اید و امروز مجاهدان این جبهه و مبارزان فلسطینی، بهبودی شما را از خداوند متعال طلب می‌کنند. "
حموده صباغ، رئیس مجلس سوریه، سیدعمار حکیم، رئیس جریان حکمت ملی عراق، صلاح زواوی، سفیر فلسطین در تهران و شیخ السفرا، احمد آل محمود، رئیس مجلس قطر، شیخ خالدبن هلال المعولی، رئیس مجلس عمان، ایاز صادق، رئیس سابق مجلس ملی پاکستان، دبیرکل مجمع مجالس آسیایی و جمعی دیگر از سران کشورها، روسای مجالس و رهبران نهضت‌های اسلامی در پیام‌هایی جداگانه روند مداوای رئیس مجلس شورای اسلامی را جویا شده و بهبودی و سلامتی عاجل وی را از خداوند متعال خواستار شدند.
به گزارش اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پی ابتلا به بیماری ناشی از ویروس کرونا در حال حاضر در قرنطینه و تحت درمان هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار