کد خبر: ۱۰۴۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴

سلامت نیوز:مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، از پرداخت بدهی‌های سال ۹۷ این سازمان به بخش‌های خصوصی، خیریه ها و بخش غیردولتی خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر،طاهر موهبتی در خصوص آخرین وضعیت پرداختی‌های سازمان بیمه سلامت، گفت: یکی از رویکردهایی که در اسفندماه سال گذشته به کمک سازمان برنامه و بودجه به نتیجه رسید، پرداخت بدهی‌های سال ۹۷ سازمان بیمه سلامت به ارائه دهندگان خدمات سلامت در بخش‌های خصوصی، خیریه و غیردولتی اعم از داروخانه، پرتو پزشکی، پزشکان، آزمایشگاه و بیمارستان‌ها بودجه گونه‌ای که مطالبات سال ۹۷ در این بخش‌ها به طور کامل تسویه شد.


وی افزود: با اقدامات صورت گرفته در حال حاضر پرداختی‌های سال ۹۸ سازمان به طور میانگین به آبان ماه رسیده است.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت تاکید کرد: میانگین کشوری پرداخت به آبان ماه رسیده است که امیدواریم با همکاری دولت بتوانیم پرداختی‌های جدیدی را هم در اسرع وقت انجام دهیم، چرا که در بخش دولتی برای سال ۹۷ هنوز بدهکاری وجود دارد.


موهبتی اظهار داشت: همچنین به سازمان برنامه و بودجه درخواست دادیم که جهت تأمین اعتبارات بیمه سلامت در پرداخت هزینه‌های درمانی بیماران کرونایی در شرایط فعلی به این سازمان کمک کنند، هرچند که این سازمان ارائه خدمات خود را منوط به دریافت اعتبار نکرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار