کد خبر: ۱۰۴۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
وزیر آموزش و پرورش در حکمی حجت الاسلام والمسلمین ذوعلم را به عنوان عضو شورای راهبری شبکه اجتماعی دانش‌آموزی(شاد) منصوب کرد.

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حکمی حجت الاسلام و المسلمین علی ذوعلم معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی را به عنوان عضو شورای راهبری شبکه اجتماعی دانش‌آموزی(شاد) منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: «در اجرای راهکار 4-17 سند تحول بنیادین و به منظور بهره‌برداری از ظرفیت آموزش‌های غیرحضوری و مجازی در برنامه‌های آموزشی و تربیتی ویژه معلمان، دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان بر بستر شبکه ملی اطلاعات، ایجاد تعامل فعال معلمان و دانش‌آموزان و توسعه شیوه‌های دسترسی آنان به منابع و محتوای آموزشی و کمک آموزشی استاندارد، ارتقای کیفیت فرایند تعلیم و تربیت، توسعه عدالت آموزشی و تنوع خدمات با استفاده از فناوری‌های نوین و فضای مجازی از یکسو و حمایت، تقویت و بهره‌گیری از ظرفیت، تخصص و نوآوری شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های داخلی از سوی دیگر و به استناد مصوبه نهمین جلسه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا (موضوع نامه شماره 166282 مورخ 98.12.29 دفتر رئیس جمهور) به موجب این ابلاغ به عنوان عضو شورای راهبری شبکه اجتماعی دانش‌آموزی(شاد) منصوب می‌شوید.

 انتظار می‌رود در راستای سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش و با همکاری و هماهنگی اعضاء به منظور اجرای سایر فعالیت‌های آموزشی و تربیتی در تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش موفق و موید باشید. توفیق شما را در انجام این مسؤولیت برای دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت از درگاه خداوند متعال مسألت دارم».

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار