کد خبر: ۱۰۴۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
در راستای مقابله با کرونا انجام شد؛
کرمان - نماینده مردم کرمان و راور گفت: دو شرکت بزرگ صنعتی و معدنی کرمان ۱۰ میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی کرمان برای مقابله با کرونا کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی در نامه‌ای به رئیس هیأت عامل ایمیدرو در خصوص لزوم همکاری شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی کرمان با ستاد مبارزه با کرونا استان و همچنین با توجه به درخواست استاندار کرمان در این خصوص با پی گیری های انجام شده مبلغ ۱۰ میلیارد تومان توسط شرکت‌های مذکور به منظور مقابله با ویروس کرونا برای تأمین و تجهیز اقلام پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان پرداخت شد.

طی این نامه، تأمین منابع مالی مورد نیاز برای تهیه اقلام پزشکی لازم و همچنین زیرساختهای مواجهه و پیشگیری از کرونا از سوی شرکت‌های مذکور درخواست شده بود.

شایان ذکر است با پیگیری‌های به عمل آمده تاکنون دو شرکت بزرگ صنعتی و معدنی کرمان ۱۰ میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی کرمان برای مقابله با کرونا کمک کرده‌اند و یک شرکت خصوصی دیگر هم مبلغ پنج میلیارد تومان در این زمینه تعهد داده که طی روزهای آینده واریز می‌شود.

پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی همچنین با مشارکت خیران ۳۰ هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده و ۳۰۰ هزار عدد ماسک را تهیه کرده‌اند که بخشی در مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان‌های کرمان و راور و بخشی نیز در مناطق محروم و حاشیه نشین شهر توزیع شده‌اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار