کد خبر: ۱۰۴۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
جوانی، مقارن با انرژی، ایده پردازی و ریسک پذیری است. بسیاری از کشورهای توسعه یافته جهان، در دورانی که جمعیت قالبشان جوان بوده اند رشد کرده اند و اکنون در دوره میانسالی، محصول آن روزها را برداشت می کنند و جوانان امروزشان نیز توان خود را برای استمرار پیشرفتهایشان متمرکز نموده اند .

کشور عزیزمان نیز خوشبختانه در مقطعی از زمان قرار دارد که نیروی جوان قابل توجهی دارد و در میان آنها نیز استعداد، فکر و خلاقیت به وفور به چشم میخورد . این روزها شاید کمتر تحولی را می توان در کشور مشاهده کرد که رد پای یک یا چند جوان خوشفکر و خلاق در آن دیده نشود.
شرکت بیمه آسماری نیز در تلاش است در عملکرد خود منعکس کننده شور جوانی و شعور تجربه باشد ؛ و از ابتدا با درک درست این موضوع، توان و استراتژی خود را بر استفاده از نیروهای جوان و در عین حال باتجربه متمرکز کرده و اکنون نیز بحمدالله به نتایج بسیار مطلوب و رضایت بخشی دست یافته است.
نیروهای جوان با فکر جدید و استفاده از تجربه پیشینیان ، طرح هایی تازه خلق کرده اند که باعث شده شرکت در بسیاری موارد با سرعت زیادی سیر تحول را طی کند.
بیمه آسماری با وجود دوره کوتاهی که از حضورش در صنعت بیمه می گذرد، ایده های خلاقانه و نوینی در عرصه فروش، بازاریابی و بیمه گری ارائه و اجرا کرده که آن را می توان حاصل تجربه بزرگان و عمل گرایی جوانانش دانست.
آینده پیش روی بیمه آسماری از این جهت درخشان است که حضور فعال نیروهای جوان، انرژی مضاعفی را به همه ارکان شرکت تزریق کرده است و با استفاده از این توان، آسماری تلاش میکند که همچون قله کوهش ، قله های پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح نماید .
خوشحالم که همزمان با فرارسیدن «روز جوان» و در آستانه بهار طبیعت ، دوره تازه ای را در بیمه آسماری آغاز کنیم و امیدوارم به زودی تحقق جهش های بزرگ را در شرکت جشن بگیریم.
در پایان ضمن تبریک میلاد با سعادت سرور ایستادگی، جوان اهل بیت حضرت علی اکبر(ع) ، روز جوان را به یکایک جوانان کشورمان، به ویژه کارکنان جوان و برنای خانواده آسماری تبریک و تهنیت عرض می نمایم وسلامتی و توفیق، مجد و آرامش را برای تمامی آنها آرزومندم.
همچنین از این فرصت بهره جسته و بر خود فرض میدانم که از کادر درمانی کشور عزیزمان، به ویژه پزشکان و پرستاران جوان این مرز و بوم که با عشق به مردم، سرمایه بی بدیل جوانی خود را وقف سلامت جسم و جان هم میهنان خود نموده اند؛ نیز تشکر و قدردانی نمایم.
با آرزوی آینده ای روشن برای همه جوانان کشور عزیزمان

نام:
ایمیل:
* نظر: