کد خبر: ۱۰۴۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
معاون دانشگاه آزاد خبر داد؛
معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: هیأت‌های اندیشه‌ورز در حوزه چالش‌های حکمرانی و مدیریت کلان کشور در دوران پسا کرونا فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام دکتر عبدالحسین خسروپناه گفت: جلسه دیدار نوروزی معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

وی با بیان اینکه این جلسه کاری بسیار مفید و کارآمد بود، گفت: در این جلسه گزارشی از عملکرد معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در یک سال گذشته ارائه و تجربه های مثبت و همچنین اشکالات کار مورد بررسی قرار گرفت تا ارائه خدمات به صورت مطلوب تری به دانشجویان ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه برنامه ها و مأموریت های معاونت علوم انسانی و هنر به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شد.

خسروپناه در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم بررسی چالشهای پساکرونا در کشور گفت: در این زمینه هیأت های اندیشه ورز دانشگاه آزاد اسلامی فعال شده اند و چالشهای حکمرانی و مدیریت کلان کشور در دوران پسا کرونا را مورد بررسی قرار می دهند و در آینده دستاوردهای علمی خود را مطرح خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: وظایف هیأت های اندیشه ورز در خصوص بررسی چالشهای حکمرانی و مدیریت کلان کشور در دوران پسا کرونا به آنها ابلاغ شده است.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: نتیجه فعالیت های هیأت های اندیشه ورز به صورت کرسی های ترویجی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و انعکاس داده می شود. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار