کد خبر: ۱۰۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
فدراسیون فوتبال در پی درگذشت پیشکسوت ارزنده فوتبال و بازیکن پیشین تیم ملی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریبرز اسماعیلی، فوتبالیست با اخلاق و تکنیکی فوتبال کشور که خاطرات درخشانی را با پیراهن تیم ملی از خود بر جای گذاشت،جان به جان آفرین تسلیم کرد.

این پیشکسوت باشگاههای استقلال و عقاب در 14 حضور خود با پیراهن تیم ملی،موفق به زدن 4 گل شده بود و در بازی های آسیایی 1966 تایلند هم عنوان نایب قهرمانی را به ویترین افتخاراتش اضافه کرد.
فدراسیون فوتبال این ضایعه را به خانواده بزرگ فوتبال و آحاد مردم تسلیت گفته و برای آن مرحوم طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر جزیل از درگاه الهی مسالت دارد.

جباری:جای خالی امثال اسماعیلی پرنشدنی است

علی جباری درباره درگذشت فریبرز اسماعیلی ملی پوش پیشین فوتبال کشور عنوان کرد: از صبح که این خبر را شنیدم غصه دار شدم.او یک انسان بااخلاق و یک بازیکن فوق العاده تکنیکی بود.در چند سال اخیر هم با بیماری دست و پنجه نرم می کرد اما همواره با روحیه بالا او را می دیدیم.

وی افزود:پس از حضور و درخشش نسل های اول باشگاه استقلال،وی جزو جوانانی بود که به جامعه معرفی شد.خاطرات زیبایی که اسماعیلی با پیراهن ملی هم در اذهان ثبت کرد فراموش نشدنی است.


جباری تصریح کرد:جای خالی امثال اسماعیلی پرنشدنی است.آنها در فضایی در فوتبال چهره شدند که امکانات امروز نبود اما در عین حال،توانایی و شایستگی خود را بارها به منصه ظهور رساندند.امیدوارم خاطرات خوشی دیروز که این عزیزان برای مردم به یادگار گذاشتند برای جوانان امروز بازگو شود تا آنها بدانند با چه مشکلاتی چنین بزرگانی در فوتبال رشد کردند.

جاسمیان:درگذشت اسماعیلی خبر تلخی بود

حمید جاسمیان درباره درگذشت فریبرز اسماعیلی،ملی پوش با اخلاق پیشین فوتبال کشور عنوان کرد: از شنیدن این خبر تلخ بسیار متاسف شدم.رفقای ما یکی یکی از بین مان می روند و وظیفه خود می دانم به خانواده محترم فریبرز عزیز تسلیت بگویم.

وی افزود: من و فریبرز در باشگاه هم تیمی نبودیم اما از او  خاطرات بسیار خوبی دارم.در اردوهای تیم ملی در کنار هم بودیم.او از نظر انسانی و اخلاقی فوق العاده شخصیت والایی بود.روحش شاد باشد.امیدوارم روزی برسد که وقتی چهره های پیشکسوت در قید حیات هستند از آنها بهره مند شویم.نکته مهم در سال ها حفظ احترام بین رقبا بود.ما در زمین مسابقات با هم رقبای جدی بودیم اما وقتی سوت پایان بازی زده می شد دوباره رفاقت ها شکل می گرفت و امیدوارم این فضا در فوتبال ما مورد توجه ویژه قرار بگیرد.جمله آخرم اینکه در فوتبال فقط خاطرات زیبا و احترام ها هست که باقی می ماند و این حرف من به نسل های جدیدتر است.

انتهای پیام/ا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار