کد خبر: ۱۰۴۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
تیم‌ها به تعطیلی رضایت می‌دهند، اما به معرفی قهرمان نه
عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال در خصوص مسائل مختلفی به صحبت پرداخت و پاسخ سوالات مهمی را داد.
به گزارش خبرورزشی، هوشنگ نصیرزاده در خصوص اینکه آیا سازمان لیگ به مدیران عامل باشگاه‌ها نامه‌ای برای نظرخواهی درباره تعیین تکلیف لیگ برتر داده است یا خیر، اظهار داشت: در جریان این موضوع نیستم. هر زمان که این اتفاق رخ دهد نتایج آن در هیئت رئیسه مطرح خواهد شد.

وی درباره اینکه در نهایت تکلیف لیگ برتر چه می‌شود، گفت: اینکه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد نمی‌دانم، اما پیش‌بینی می‌کنم افت کرونا تا ۲، ۳ ماه دیگر اتفاق می‌افتد و لیگ ادامه پیدا می‌کند. در این خصوص چندین پیشنهاد شد؛ به عنوان مثال شیعی گفت که تیم‌ها با همین تعداد امتیاز فصل آینده را آغاز کنند، اما اینکه امسال تیمی به عنوان قهرمانی معرفی نشود، یک معضل است.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال تصریح کرد: با توجه به این که این اتفاق در ایران سابقه نداشته، مدیران الان منتظر کشور‌های دیگر هستند تا ببینند آن‌ها چه تصمیماتی می‌گیرند. در حال حاضر تیم‌ها همه به تعطیلی لیگ رضایت می‌دهند، اما به این که یک تیم به عنوان قهرمان معرفی شود، رضایت نمی‌دهند. پیشنهاد دیگر هم این است که مسابقات به صورت مجتمع در یک شهر کشور برگزار شود.

نصیرزاده درباره اینکه اگر پرسپولیس به عنوان قهرمان معرفی شود عادلانه است یا خیر، گفت: فکر نمی‌کنم چندان عادلانه باشد، چون ۲۷ امتیاز باقی مانده است. در این چند بازی آخر که برگزار شد تیم‌های پایان جدول نتایج خوبی گرفتند و می‌توانند یقه تیم‌های بالای جدول را بگیرند. ضمن اینکه ۳ امتیاز پرسپولیس و سپاهان نباید لحاظ شود، چون هنوز رای کنمیته استیناف نیامده و تا آن زمان پرسپولیس ۴۴ امتیازی است.

وی در مورد اتفاقاتی که برای نبی در انتخابش به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال افتاد، تصریح کرد: در این خصوص فدراسیون فوتبال اشتباهی انجام نداد، چون جلسه هیئت رئیسه به صورت آنلاین و از راه دور و انتصاب نبی با موافقت هیئت رئیسه بوده است. حتی صورتجلسه آن هم به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد. البته در ترجمه این صورتجلسه اشتباهی هم شده بود. پس از اینکه کنفدراسیون ایراد گرفت، جلسه هیئت رئیسه به صورت حضوری هم برگزار شد و نبی به عنوان دبیرکل فدراسیون منصوب شد.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ در خصوص اینکه پیش‌بینی می‌کند انتخابات فدراسیون به کجا می‌رسد و چه زمانی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: انتخابات فدراسیون فوتبال تا تعیین تکلیف اساسنامه نباید برگزار شود، چون جمعیت فعلی ایران نسبت به ۹ سال پیش بیشتر شده و به طبع، تعداد اعضای مجمع و اعضای هیئت رئیسه هم باید بیشتر شود. ضمن اینکه اساسنامه نیازمند یک ویرایش کلی در نگارش است. فدراسیون وقتی متوجه این ایرادات شد که اساسنامه را اجرایی کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار