کد خبر: ۱۰۴۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶
واعظی:
رئیس دفتر رئیس جمهور در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با گرامیداشت روز ملی فناوری هسته‌ای تاکید کرد که دولت صیانت از صنعت هسته‌ای و ارتقای روزافزون آن را وظیفه خود می‌داند و به تلاش در راستای ایفای این وظیفه ادامه خواهد داد.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

"روز ملی فناوری هسته‌ای گرامی باد. صنعت هسته‌ای تبلور اراده ملی و توانایی جوانان و دانشمندان این مرز و بوم و همچنین ثمره مجاهدت شهدایی است که نام‌شان تا همیشه در فهرست قهرمانان ملت ایران خواهد درخشید.

در دولت تدبیر و امید، در کنار تثبیت حق غنی‌سازی و استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای برای کشور در جریان مذاکرات برجام، روند بسیار مثبتی از پیشرفت‌ها و دستاوردهای فناورانه را نیز در بُعد فنی شاهد بوده‌ایم، خاضعانه از برادر عزیز و دانشمندم دکتر صالحی و همه فعالان این صنعت راهبردی قدردانی می‌کنم و امیدوارم با تلاشهای این عزیزان، روند رو به رشد و پیشرفت کشور در فناوری هسته‌ای تداوم یابد.

صنعت هسته‌ای به برکت خون شهدا و تلاشهای دانشمندان و جوانان، جزئی از هویت جمعی ایرانیان شده و جلوه‌ای از غرور، بالندگی و ایستادگی ملت ایران به شمار می‌رود، دولت صیانت از این سرمایه ملی و ارتقای روزافزون آن را وظیفه خود می‌داند و به تلاش در راستای ایفای این وظیفه ادامه خواهد داد."

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار