کد خبر: ۱۰۴۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۴
برخی رویدادهای (۱۹فروردین ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در یک ارتباط زنده ویدئو کنفرانسی با دکتر حسن روحانی رئیس جمهور اظهار کرد: همراه با واحد الفین پتروشیمی ایلام، حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه برای سفر رئیس جمهور آماده شده است.

وی افزود: البته ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه‌هایی هستند که بیش از شش ماه است شروع شده و استدعا دارم که مردم ایلام چندین بار منتظر شما بودند در اولین فرصت به استان سفر داشته باشید.

برگشت ۱۵۰۰ خودروی غیربومی در ملکشاهی

 سرهنگ بهزاد ولیان فرمانده انتظامی ملکشاهی اظهار کرد: از زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، بیش از ۱۵۰۰ خودرو در ورودی‌های شهرستان به شهرهای محل سکونت خود بازگشت و تعداد ۱۴۸ دستگاه خودرو نیز به علت بی توجهی و تخطی رانندگان به قوانین و اجرای طرح و سرپیچی از فرمان پلیس، اعمال قانون و جریمه شدند.

وی افزود: با اعلام تشدید محدودیت‌های تردد، امیدواریم عموم مردم و شهروندان فهیم شهرستان با حذف ترددهای غیر ضروری، به قطع شیوع این بیماری کمک کنند و در این ایام از ورود به تفرجگاه‌ها و مکان‌های تاریخی و تفریحی خودداری و سفر خود را لغو کنند.

کاهش اضطراب کرونای ۲۰۰ ایلامی توسط مشاوران بهزیستی

زهرا همتی، مدیرکل بهزیستی ایلام با اعلام این خبر گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در ابتدای اسفندماه پارسال تا کنون کارشناسان مرکز صدای مشاور (۱۴۸۰) این اداره کل به بیش از ۲۰۰ تماس افراد که دارای اضطراب زیاد ناشی از شیوع این بیماری بودند، پاسخ داده‌اند.

وی افزود: محدوده سنی این تماس گیرندگان  ۲۵ تا ۵۵ سال می‌باشد، این افراد دارای اضطراب با درجه زیاد بود که از طریق کارشناسان این مرکز، مشاوره‌های لازم دریافت کرده‌اند.

عدم وجود زندانی مشکوک به کرونا در زندان‌های ایلام

توفیق مهدی زاده مدیر کل زندان‌های استان ایلام گفت: تا کنون هیچ مورد مشکوکی به ویروس کرونا در زندان‌های استان مشاهده نشده است و برنامه‌های متعددی در دست اقدام داریم و حفظ سلامتی زندانیان  اولویت مهم است.

 وی افزود: بند نظامی زندان‌های ایلام خالی شد و تمام زندانیان رای باز به مرخصی اعزام شدند.

 

انتهای پیام/970821

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار