کد خبر: ۱۰۴۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۵
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم بر ممانعت از فروش امتیاز نماینده قم لیگ برتری فوتسال به دیگر استان‌ها و تداوم پیگیری‌های مرتبط با حضور قم در لیگ‌های فوتبال کشور تاکید کرد.

رسول منعم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: مدیریت تیم لیگ برتری قم بر عهده بخش خصوصی و فعلی مالکان تیم است و آنها برای تداوم حضور در لیگ برتر فوتسال اختیار کامل دارند، اما برای واگذاری امتیاز به شهری دیگر باید از کمیسیون ماده پنج باشگاه‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مجوز بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان مجوز خروج این تیم از استان قم نمی‌دهیم، اضافه کرد: هیات فوتبال به عنوان متولی باید تلاش کند مشکلات موجود در این زمینه حل شود، ضمنا اداره ورزش و جوانان و استانداری نیز در کنار تیم خواهند بود و تلاش می‌کنیم این موضوع هر چه سریع‌تر رفع شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: با توجه به اقبالی که در قم به رشته فوتسال وجود دارد و شرایطی که به لطف تدابیر مدیریت ارشد استان داریم، بحث ما حمایت است و ان‌شاءالله بار دیگر فرصت‌ها، اماکن و ظرفیت‌هایی که وجود دارد را برای موفقیت این رشته به کار می‌گیریم.

وی تصریح کرد: ما در سال 1398 حتی از تیمی که قصد داشت به نمایندگی از قم در لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور به میدان برود حمایت کردیم تا این تیم حفظ شده و در مسابقات حضور یابد که امیدوارم به مراحل بالاتر برسد و شاهد پیشرفت بیشتر این رشته ورزشی باشیم.

منعم در ادامه راجع به قولی که در ابتدای مدیریت خود راجع به خرید امتیاز تیمی در لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور داده بود، بیان کرد: سال گذشته با چند متقاضی برای حضور در فوتبال کشور رایزنی شد که با کمبود وقت رو‌به‌رو شدیم، تلاش می کنیم امسال این موضوع نهایی شود و قول می‌دهیم به صورت جدی این موضوع را پیگیری کنیم.

انتهای پیام / 78002*30

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار