کد خبر: ۱۰۴۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۶
هرگونه تردد خودرو در روزهای 21 و 22 فروردین در استان اصفهان ممنوع است، بیرانوند پاسخ نوجوان مجروح اردستانی مدافع سلامت را داد، حرکت کُند «تولید» و وعده‌هایی که در قطب صنعت کشور محقق نشد، آخرین اخبار از بازگشایی مترو اصفهان تا تغییر ساعت و جریمه طرح زوج و فرد، گیتی‌پسند از آقایی در آسیا تا ناکامی در 5 دقیقه؛ از پربازدیدترین اخبار اصفهان در روز گذشته بود.

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (سه‌شنبه ۱۹ فروردین‌ماه) را اینجا مشاهده می‌کنید:

هرگونه تردد خودرو در روزهای 21 و 22 فروردین در استان اصفهان ممنوع است

جانشین رئیس پلیس‌ راه استان اصفهان گفت: با توجه به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و برای کاهش شیوع بیماری کرونا، در روزهای 21 و 22 فروردین‌ماه هرگونه تردد وسایل نقلیه در سطح استان اصفهان ممنوع است.

بیرانوند پاسخ نوجوان مجروح اردستانی مدافع سلامت را داد+تصویر

علیرضا بیرانوند در صفحه شخصی خود به علیرضا نوجوان مجروح اردستانی قول داد که با وی ملاقات کند و این نوجوان برسر تمرینات پرسپولیس حاضر شود.

حرکت کُند «تولید» و وعده‌هایی که در قطب صنعت کشور محقق نشد+آمار

بنا بر اعلام مرکز آمار، نرخ بیکاری در اصفهان به 10.3 رسیده است، این میزان اگر چه نسبت به گذشته کاهش یافته اما وعده معاون استاندار اصفهان که قرار بود تک رقمی شود همچنان محقق نشده است.

آخرین اخبار از بازگشایی مترو اصفهان تا تغییر ساعت و جریمه طرح زوج و فرد

آخرین تصمیمات در حوزه حمل و نقل عمومی شهر اصفهان با توجه به شرایط کرونا اعلام شد.

گیتی‌پسند از آقایی در آسیا تا ناکامی در 5 دقیقه/ لیگ 98 پایان خوش فوتسالی یا ادامه ناکامی؟

دوره نخست لیگ برتر ۹۸ فوتسال کشور با نائب قهرمانی گیتی‌پسند به پایان رسید و این تیم وارد مرحله پلی‌آف شد، سرخ‌پوشان در مرحله پلی‌آف به فینال رسیدند؛ مرحله فینال لیگ جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا هنوز برگزار نشده تا تکلیف قهرمان سال ۹۸ لیگ برتر فوتسال کشور مشخص شود.

برای مطالعه خبر روی هر عنوان کلیک کنید.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار