کد خبر: ۱۰۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
بانک مهر اقتصاد با در نظر گرفتن تمهیدات بهداشتی و رعایت ابلاغیه های صادره از سوی مراجع ذیصلاح، مشغول خدمت رسانی به عموم هم میهنان عزیز است.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، این بانک برای مقابله با گسترش شیوع ویروس کرونا ضمن رعایت اقدامات مراقبتی و مستمری همچون توزیع مواد ضد عفونی کننده و اقلام بهداشتی میان کارکنان، انجام تست های تب سنجی و ضد عفونی کردن بخش های مختلف بانک همچون شعب و ادارات مرکزی در تلاش است تا با اینگونه تدابیر از شیوع این ویروس در میان کارکنان و مشتریان پیشگیری نموده و در عین حال ماموریتهای خود را نیز بی وقفه و بموقع انجام دهد.
بر اساس این گزارش توزیع ماسک و دستکش بین واحدهای بانک، لغو تمامی ماموریتها، برنامه های آموزشی و تجمعات مناسبتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی در تمامی جلسات داخلی هیئت عامل و هیئت مدیره بانک و در نظر گرفتن امکان حضور 50 درصدی همکاران در محل کار از دیگر اقدامات بانک مهر اقتصاد در این رابطه به شمار می روند.
گفتنی است تشویق و ترغیب مشتریان برای استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک به منظور کاهش مراجعات حضوری مشتریان و جلوگیری از ازدحام در شعب نیز همزمان در دستور کار قرار دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: