کد خبر: ۱۰۴۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰
/پویش رعایت فاصله اجتماعی/
سایپا، پارس‌خودرو، زامیاد و سایپادیزل شرکت‌های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا که صاحب برند خودروسازی هستند با پیوستن به پویش بین‌المللی تشویق مردم به رعایت فاصله اجتماعی و ماندن در خانه، به طور موقت نشان‌های تجاری خود را تغییر دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از سایپانیوز، این شرکت ها با ایجاد فاصله در لوگوهای جدید خود سعی کرده‌اند لزوم رعایت فاصله اجتماعی را در دوران شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید-۱۹ یادآوری کنند.

این اقدام کمپینی است بین‌المللی که خودروسازانی نظیر آئودی، هیوندایی، مرسدس و ... پیشگام آن بوده‌اند.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار