کد خبر: ۱۰۴۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵
ایسنا/یزد جانشین فرمانده سپاه میبد با بیان این که امسال جشن نیمه شعبان در شهرستان میبد متفاوت برگزار می‌شود، از برگزاری این جشن در قالب پویشی با عنوان «نذری برای گل نرگس» خبر داد.

«هادی برزگر» در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این که جشن نیمه شعبان بزرگترین میلاد منجی عالم بشریت در راه است و ویروس کرونا در کمین، اظهار کرد:  با توجه به شرایط حاکم بر کشور نمی‌توان  جشن نیمه شعبان را مانند گذشته برگزار کرد ولی از طرفی هم نباید میلاد حضرت مهدی(عج) بر همگان و شیعیان پنهان بماند.

وی افزود: با تشکیل قرارگاه‌هایی به نام سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، جشن نیمه شعبان را در میبد متفاوت برگزار خواهیم کرد تا  میلاد مهدی موعود(عج ) در اذهان مردم و کودکان جاودان بماند و از این رو «پویش نذری برای گل نرگس» در تمام محلات میبد با حضور روحانیون محلات، فرماندهان پایگاه‌های بسیج، اصناف و کسبه خیر، موسسات خیریه و هیئت‌های مذهبی با هدف قربانی و کمک به نیازمندان برپا شده است.

جانشین فرمانده سپاه میبد با بیان این که این پویش از دهم فروردین ماه سال جاری در شهرستان میبد آغاز شده است، بیان کرد: قربانی دام‌های سبک و سنگین هدف اصلی این پویش است که بین سه مخاطب  هر محله یعنی نیازمندان، بیماران و اطرافیان بیماران کرونایی و اقشار آسیب‌پذیر از ویروس کرونا، توزیع و بسته‌های فرهنگی و بهداشتی بین تمام افراد هر محله به نیت ظهور امام عصر حضرت مهدی (عج )، پخش خواهد شد.

برزگر در پایان نیز با تقدیر از خیرین  و مشارکت اشخاصی که در این پویش شرکت کرده‌اند، خواستار ادامه همکاری در این پویش شد.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار