کد خبر: ۱۰۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
سر اسقف کلیسای ارتدوکس رم در فلسطین اشغالی تصریح کرد که رژیم اشغالگر در تلاش است تا با سو استفاده از کرونا، طرح‌های شهرک‌سازی خود را در قدس اجرایی کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «عطا الله حنا» سر اسقف کلیسای ارتدوکس رم در قدس، امروز (پنجشنبه)، در واکنش به اقدامات رژیم صهیونیستی در سایه بحران کرونا،‌ تصریح کرد که این رژیم در تلاش است تا طرح‌های شهرک‌سازی خود را در سرزمین‌های اشغالی، بویژه در قدس، اجرایی کند.

به گزارش خبرگزاری «صفا»، سر اسقف کلیسای ارتدوکس رم در قدس در این خصوص گفت: «جهان درگیر همه‌گیر شدن کروناست در حالی که فلسطینیان با امکانات محدود خود در تلاش هستند تا این ویروس را به محاصره در بیاورند و آن را ریشه کن کنند».

عطا الله حنا در ادامه گفت که در سایه درگیری ملت‌های جهان با ویروس کرونا، مقامات رژیم صهیونیستی از طریق بازوهایشان تمام تلاش خود را می‌کنند تا پروژه‌های شهرک‌سازی و سیاست‌های نژادپرستانه و محروم‌کننده خود را که بویژه قدس را هدف قرار داده، به اجرا در بیاورند.

حنا در ادامه هشدار داد که مردم فلسطین باید در قبال آن دسته اقدامات، سیاست‌ها و فعالیت‌های شهرک‌سازی که مقدسات اسلام و مسیحیت را هدف قرار داده است، آگاهانه عمل کنند و مراقب باشند.

وی با اشاره به بحران کرونا در سراسر جهان بیان کرد که این لحظه فرصتی استثنایی است برای اشغالگران و تأکید کرد که در این شرایط ملت فلسطین باید بیش از پیش هوشیار، بیدار و محکم باشد، عاقلانه عمل کند و رفتار مسئولانه‌ای داشته باشد تا بدین وسیله بتواند از قدس و هویت خود پاسداری و از خود دفاع کند.

پیشتر، در یک گزارشی درباره سو استفاده رژیم صهیونیستی از شرایط شیوع کرونا برای ایجاد پروژه‌های شهرک سازی به منظور الحاق قدس به سرزمین‌های اشغالی هشدار داده شده بود (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/ص

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار