کد خبر: ۱۰۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
موزیک ویدیوی «سرباز گمنام» همزمان با نیمه شعبان و برای ادای احترام به سربازان گمنام دفاع از امنیت کشور ساخته و منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، موزیک ویدیوی «سرباز گمنام» به پاس قدردانی از رشادت‌های سربازان گمنامِ دفاع از امنیت کشور، توسط موسسه فرهنگی هنری کساء تهیه و ساخته شده است. آهنگساز و رهبر ارکستر در اجرای این اثر بهنام کریمی است. همچنین محسن طهرانی - کارگردان و مرتضی استادی - مدیرتولید این اثر بوده‌اند.

 

در ادامه می‌توانید موزیک ویدیوی «سرباز گمنام» را ببینید:

 

 

موسسه فرهنگی هنری کساء متنی را همراه با انتشار این موزیک ویدیو منتشر کرده که در ادامه این متن را می‌خوانید: 

سرباز گمنام همان کسی است که گفت روی سنگ قبرم بنویسید: «سرباز، قاسم سلیمانی»
سرباز گمنام همان مردی است که در خط مقدم مبارزه با داعش شهید می‌شود اما نمی‌توانند بگویند این شهید کیست و آنجا چه می‌کرد؟

سرباز گمنام همان زن و مردی هستند که در مواجهه با تروریست‌های غرب و شرق و شمال و جنوب، برای آرام خوابیدن دخترک و عروسکش در تمام جغرافیای ایران، خون می‌دهند و خانواده‌هایشان حسرت فریاد زدن نام شهیدشان را با صاحب آن خون معامله می‌کنند.

سرباز گمنام همان کسی است که برای مبارزه با مفسدان اقتصادی، با جان و مال و امنیت خانواده اش قیام می‌کند.

سرباز گمنام امروز همان پرستاری است که رد ماسک چهره‌اش را زخم کرده و در جبهه‌ی مبارزه برای سالمتی من و تو با خستگی، بیماری و درد دست و پنجه نرم می‌کند و نامی نمی‌خواهد جز ایران سرافراز را.

حال وقت آن رسیده که یک ایران، مجسمه‌ای بسازند از نام کسانی که هیچگاه برای خودشان نامی نخواستند. برای آنان که جز لبخند موالیشان، اجری را در دنیا و آخرت طلب نکردند؛ و به پاس این همه مجاهدت، قدردانی کنند از سربازان وطن در هر لباس و موقعیتی که نامشان را فدای نام جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند.

با افتخار «نماهنگ سمفونی سرباز گمنام» را تقدیم می‌کنیم به ملتی که قدرشناسی مهمترین شاخصه‌ی مردان و زنانش در عالم است. ملتی که قلبش برای چشمان بیدار سربازانش از پرستار و پزشک گرفته تا مردان امنیتش می‌تپد. 
رسانه‌ی این قدرشناسی شما مردم ایران هستید. کاستی‌هایش را به بضاغت کم ما ببخشید و برای لحظات زیبایش صلواتی تقدیم به شهیدان سالمت و امنیتمان کنید که گمنام در آغوش امام زمانشان جای گرفتند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: