کد خبر: ۱۰۵۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۰
یکی از راهکار‌هایی که برای ممانعت از افزایش بدهی‌های سرخابی‌ها می‌تواند گره‌گشا باشد، ممانعت از جذب بازیکن خارجی جدید در این دو تیم است.

جذب خارجی توسط استقلال و پرسپولیس ممنوع!

به گزارش خبرورزشی، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که گفته می‌شود در آستانه واگذاری به بخش خصوصی قرار دارند، با بدهی‌های چند صد میلیون دلاری مواجه هستند که عمده این بدهی‌ها به بازیکنان و مربیان خارجی می‌باشد. بدهی‌هایی که این دو باشگاه را در آستانه ورشکستگی قرار داده است.

برانکو، زلاتکو، بودیمور، مارکو، پانادیچ، چوک، گابریل، کالدرون و… تعدادی از عمده‌ترین طلبکاران خارجی پرسپولیس هستند و در سوی دیگر در استقلال هم نفراتی، چون شفر، ساشا شافر، کولی، جباروف، بویان، استراماچونی و دستیارانش و... تعدادی از عمده طلبکاران خارجی هستند.

یکی از راهکار‌هایی که برای جلوگیری از افزایش بدهی‌های خارجی این دو باشگاه که با نوسانات ارز بیشتر هم می‌شود این باشد که فعلاً این دو باشگاه از جذب بازیکن و مربی خارجی صرف نظر کرده تا با کم شدن بدهی‌ها، شرایط شأن تا حدودی پایدار شود.

وزارت ورزش هم تمایل دارد این موضوع را به دو باشگاه زیر مجموعه اش تاکید کند تا فعلاً مدیران این دو باشگاه به سمت خارجی‌ها نروند و به جای هزینه کردن برای بازیکنان جدید، به فکر تسویه بدهی‌هایشان و بستن پرونده‌های پرتعداد در فیفا باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار