کد خبر: ۱۰۶۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
در مراسمی با حضور دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل، امامي، توکلي و تليکاني اعضاي هيات مديره و جمعي از مديران ادارات ستاد مركزي از هويت بصري جديد بانك قرض الحسنه مهرايران با شعار «اين خانه را نشاني خوشتر است» رونمايي شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در راستای استراتژی کلان بانک مهرايران مبني بر گسترش خدمات خود به تمام اقشار جامعه در شهرهاي کلان تا دور دست و محروم ترين نقاط كشور، توسعه شناخت از اين بانك امري ضروري بود.
بانک قرض الحسنه مهرایران با ارائه خدمات نوین، متنوع و گسترده در بسیاری از شاخص هاي عملکردي در صدر نظام بانکي قرار دارد، لکن ميزان شناخت جامعه از اين بانك با خدمات گسترده آن تناسب نداشت.
در بسیاری از موارد علیرغم داشتن سبد محصولات بسیار خوب براي عموم جامعه، پيام بانک به خوبي به مخاطبان منتقل نمي شد.
باوجود کلمه قرض الحسنه در نام، بر اساس پژوهش های انجام شده دایره شناخت این بانک در بین عموم مردم به عنوان بانکي که رويكرد اجتماعي دارد و صرفا فعاليت قرض الحسنه انجام مي دهد بسيار محدود بود و در بسياري از موارد با موسسات و صندوق هاي مالي و اعتباري اشتباه گرفته مي شد.
گزاره هایی که ذکر شد رسالتی را در اداره کل روابط عمومی که متولي معرفي درست و شفاف برند است ايجاد نمود تا در پي حل چالش هاي اساسي برند و بهبود آن باشيم.
در همین راستا پروژه باز طراحی برند بانک مهرایران با شعار «این خانه را نشاني خوشتر است» بعد از تلاش و پيگيري با موافقت مديرعامل و اعضاي هيات مديره بانک از پاييز سال ۱۳۹۸ با انجام پژوهش هاي لازم آغاز شد و خوشبختانه امروز شاهد رونمايي از بخش هويت بصري اين پروژه هستيم و پروژه بازطراحي برند بانک در ساير ابعاد هويت برند همچون هويت رفتار و هويت کلامي توسعه و بهبود مي يابد.
بر اساس این اقدام، در تابلوهای جدید این بانک در انتقال محتوا به مخاطب نهايت دقت به عمل آمده و هويت بصري بانک کاملا حفظ شده است. همچنين نوع طراحي تابلو سبب شده است که شانس ديده شدن لوگو و لوگو تايپ در اين چيدمان افزايش يابد.
این نکته را باید افزود که نوع قرارگرفتن ترکیب عناصر تابلو جدید از يک نظم درست و مناسبي برخوردار است به شكلي كه مخاطب در اولين نگاه بانك مهر ايران را درك مي كند.
دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران در آيين رونمايي از بازطراحي برند بانک بيان داشت: اين افتخار بانك است كه در نظام بانكي جايي كه نرخ متوسط تورم كشور هميشه بالا است ما توانستيم منابع قرض الحسنه مردم، خيرين و مشتريان را جذب كنيم و تسهيلاتي با كارمزد ۴ درصد ارائه كنيم.
وی افزود: همه متقاضیان، مشتریان و مراجعین مي دانند که دريافت اين کارمزد هم براي پوشش هزينه هاي پرسنلي، اداري و بانکداري الکترونيك است.
مدیرعامل بانک مهرایران تصریح کرد: افتخار می کنيم که در بانكي هستيم كه بسيار قبراق، چابك و توانمند است و از نظر بانكداري الكترونيك نيز جز برترين هاي شبكه بانكي كشور محسوب مي شود.
وی ادامه داد: بانک مهرایران در حوزه بانکداری الکترونیک بسيار قدرتمند عملكرده و اولين و تنها بانكي به شمار مي آييد كه كاغذ را از چرخه عمليات بانكي خود حذف كرده است.
دکتر اکبری تاکید کرد: با راه اندازی سامانه میعاد در سال گذشته دريافت كاغذ از حوزه مشتري در تمامي مراحل افتتاح حساب و ارائه تسهيلات به صورت كلي حذف شده است. اين سامانه ارزشي را براي بانك به ارمغان آورده كه باعث افتخار آن است.

نام:
ایمیل:
* نظر: