کد خبر: ۱۰۶۳۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷

رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر از دستگیری ۳ پسر و یک دختر جوان موتورسوار که از شهروندان زورگیری می کردند،خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمود مالمیر بیان داشت: عصر روز بیست و هفتم فروردین ماه ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۵۰ تهرانسر در حال گشت زنی در بزرگراه آزادگان جنوب به شمال بودند که ۴ موتورسوار جوان با پلاک مخدوش نظر ماموران را خود جلب و دستور توقف موتورسیکلت را اعلام کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه گشت انتظامی کلانتری موفق به توقف موتورسیکلت‌ها و دستگیری ۳ پسر و یک دختر جوان شدند، تصریح کرد: موتورسواران که پاسخی درستی به سوالات پلیس نمی‌دادند مورد بررسی بیشتر قرار گرفتند و در بازرسی از متهمان تعداد ۵ دستگاه گوشی سرقتی و تعدادی سلاح سرد، کشف شد.

وی با اشاره به اینکه با درخواست نیرو‌های کمکی توسط گشت انتظامی کلانتری هر ۴ متهم به همراه اموال کشف شده و موتورسیکلتشان به کلانتری انتقال یافتند، افزود: متهمان در تحقیقات پلیسی اظهار داشتند، بچه محل هستند و هفته‌ای یک بار برای زورگیری از شهرستان رباط کریم به تهران مراجعه می‌کنند.

کلانتر محله تهرانسر توضیح داد: یکی از متهمان در خصوص شیوه سرقتشان اظهار داشت: من به همراه این خانم در کنار بزرگراه می‌ایستادیم و مدعی شدیم که بنزینمان تمام شده و و از رانندگان وسایل نقلیه عبوری تقاضای کمک می‌کردیم. به محض اینکه خودرویی در کنار اتوبان توقف می‌کرد و راننده علت کمک را جویا می‌شدند و یا اعلام آمادگی برای کمک رسانی می‌کردند، دو تن از همدستانمان که در پشت شمشاد‌ها بزرگراه آزادگان پنهان شده بودند وارد صحنه شده و با خفت گیری، گوشی موبایل و اموال با ارزش مددکار را سرقت و بلافاصله سوار بر موتورسیکلتمان شده و به سرعت از محل می‌گریختیم.

این مقام پلیسی عنوان کرد: باشناسایی مال باختگان و تحویل گوشی‌های کشف شده به آنان، هر ۴ متهم برای سیرمراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
وی با اشاره به اینکه تا کنون متهمان به ۵ فقره سرقت اعتراف کرده اند، افزود: هر ۴ متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کلانتری قرار دارند.

کلانتر محله تهرانسر در پایان افزود: شهروندانی که به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته اند برای طرح شکایت و پیگیری پرونده شان به کلانتری ۱۵۰ تهرانسر مراجعه کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار