کد خبر: ۱۰۶۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳
اصلاحات در بودجه هند، بازگشت بازار به اوپك ، ثبات در بازار كار امارات و پولشويي در بانك سوئيسي از جمله عناوين خبري رسانه هاي جهان به شمار مي روند.

به گزارش روزنامه تجارت، اصلاحات در بودجه هند، بازگشت بازار به اوپك ، ثبات در بازار كار امارات و پولشويي در بانك سوئيسي از جمله عناوين خبري رسانه هاي جهان به شمار مي روند كه در ذيل مي خوانيم:

اصلاحات در بودجه هند

تايمز آواينديا: هند به زودي از اصلاحات در برنامه بودجه خود پرده برداري خواهد كرد. اصلاحات شامل جذب سرمايه گذاريهاي خارجي است و هند را به مقصدي براي توليد وتقويت كارخانه ها تبديل ميكند. دولت ناريندا مودي با دعوت از سرمايه گذاران خارجي و كارآفرينان سعي دارد تا كمكي به اقتصاد كشور باشد. دولت جديد به دنبال شفافيت و مديريت درست است . اصلاحات بودجه دراين ماه اعمال خواهد شد تا باعث سرعت بخشيدن به رشد اقتصادياين كشور شود. ناريندا مودي نخست وزير هند با وعده بهبود وضع اقتصادي در انتخابات پيروز شد.

بازگشت بازار به اوپك

فايننشال تايمز: شركت نفتي بريتيش پتروليوم پيش بيني كرده توليد نفت در آمريكا در سالهاياينده كاهش شديد خواهد يافت و باعث افزايش تقاضا از كشورهاي عضو اوپك خواهد شد. در چشم انداز پيش بيني شده رشد ناگهاني ذخاير نفتي يا شل در آمريكا تا پايان دهه كم خواهد شد. انتظار ميرود نفت آمريكا تا 2030 خودكفا شود. نفت شل باعث
بي نيازي تقاضاهاي نفتي آمريكا از چين ، روسيه ، بريتانيا و آرژانتين شود. گسترش اقتصادي چين و هند بر رشد تقاضاها در 20 سال
آينده تاثيرگذار خواهد بود و تقاضاي جهاني تا سال 2035به 37 درصد افزايش مييابد.

ثبات در بازار كار امارات

نشنال : بازاركار در امارات متحده و خاورميانه توانسته درمقابل سقوط قيمت نفت سالم بماند. برطبق نظرسنجي ها اكثريت كارمندان با رشد كميدر بخش كاري در ماه آخر سال گذشته روبرو شدند. اما تاثير سقوط قيمت نفت تاثير كميبربازار كار داشته است. يكي ديگر از نظرسنجيها كه در انگليس صورت گرفته را از بازاركار دبي، 60 درصد از كارمندان از خاورميانه و شمال آفريقا در سه ماهاينده استخدام ميكنند و 37 درصد از كشورهاي عرب حوزه خليج فارس مطمئننا استخدام ميكنند و به طور كلي رشد بازاركار در منطقه مثبت است.

پولشويي در بانك سوئيسي

گاردين: پليس سوئيس با حمله به دفتر بانك اچ اس بي سي ، مقاماتاين شعبه را به جرم پولشويي مورد تحقيق قرارداده است. بازرسان در ژنو شعب بانك اچ اس بي سي در سوئيس را مورد بررسي قرار دادند.اين بررسي شامل چندين مظنون به پولشويي گسترده خواهد شد. رسانههاي مختلف اعلام كردنداين بانك سوئيسي به مشتريان ثروتمند كمك كردند تا از ماليات فراركنند.شعبه بلژيك و فرانسهاين بانك نيز تحت بازرسي قرارگرفتند. حمله پليس سوئيس يك هفته پس از انتشاراين خبر رخ داد كه هزاروصد نفر از مشتريان ماليات نپرداختند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار