کد خبر: ۱۰۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
مدیر کل انتقال خون استان یزد گفت: به علت کاهش اهدای خون در ایام ماه مبارک رمضان و نیاز مراکز درنانی به خون و فرآورده های خونی شیف های اضافه را از ۶ بعد از ظهر تا ۱۲ شب راه اندازی می کنیم تا اهدا کنندگان بعد از افطار بتوانند برای اهدای خون مراجعه کنند.

نقی تقوایی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین در یزد با اشاره به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان تاکید کرد: با توجه به ماه مبارک رمضان اهدای خون به خصوص در طول روز فوق‌العاده کاهش می یابد به همین علت شیف های اضافه را از ۶ بعد از ظهر تا ۱۲ شب راه اندازی می کنیم تا اهدا کنندگان بعد از افطار بتوانند مراجعه کنند.
وی افزود: در شب های قدر تا ساعت یک نصف شب می توانیم پذیرای اهدا کنندگان باشیم و سایر ادیان می توانند در طول روزهای ماه رمضان هم برای اهدای خون به مراکز انتقال خون در آزاد شهر، شهرستان اردکان و میبد مراجعه کنند. 
مدیر کل انتقال خون استان یزد بیان کرد: ذخایر خون در استان یزد فوق العاده خوب است، دغدغه ای برای ذخیره خون نداریم و پاسخگوی مراکز درمانی هستیم.
وی افزود: با همت مردمی که در این شرایط خاص شیوع بیماری واگیر دار کرونا ما را همراهی کردند با کاهش ذخیره خون مواجه نشدیم و توانستیم ۱۰۰درصد نیازهای بیمارستان های استان را پوشش دهیم حتی سایر استان ها اگر درخواست داشته باشند می توانیم کمک کنیم.

46

نام:
ایمیل:
* نظر: