کد خبر: ۱۰۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
مدیر حوزه علمیه بوشهر مطرح کرد؛
حجت‌الاسلام «رضا خدری» با بیان اینکه مردم اهمیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در سال‌های اخیر بیشتر احساس کردند، گفت: در مقابله با بحران کرونا گروه‌های مردمی و بسیج خدمات کم نظیری را ارائه دادند.

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «رضا خدری» مدیر حوزه علمیه بوشهر با تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: سپاه در سال‌های پس از انقلاب اسلامی اهمیت و تاثیر خود را به خوبی نشان داده است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران سینه خود را برای امنیت مردم سپر کرده است، گفت: سپاه درکنار مردم ایستاده است تا یک وجب از خاک میهن مورد تجاوز دشمن قرار نگیرد.

مدیر حوزه علمیه بوشهر با اشاره به حضور موثر سپاه در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی، اظهار داشت: اقدامات سپاه پاسداران در خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان در سال گذشته، کمک قابل توجهی به دولت بود.

وی با بیان اینکه مردم اهمیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در سال‌های اخیر بیشتر احساس کردند، ابراز کرد: در مقابله با بحران کرونا گروه‌های مردمی و بسیج خدمات کم نظیری را ارائه دادند.

حجت‌الاسلام خدری خاطرنشان کرد: مردم قدرشناس ایران با همدلی و همراهی در کنار نیروهای ارزشی، مجاهد و جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

مدیر حوزه علمیه بوشهر تشییع پیکر بی‌نظیر حاج قاسم سلیمانی را یادآور شد و بیان داشت: دشمن با شهادت حاج قاسم سلیمانی به دنبال ضربه زدن به سپاه پاسداران و کم‌اثر کردن قدرت ایران در محور مقاومت بود اما حضور مردم در تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی با اشاره به هجمه‌های صورت گرفته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: دشمنان چون از نقش موثر سپاه پاسداران آگاه هستند، بیشترین تخریب‌ها را روانه این نهاد انقلابی کرده‌اند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار