کد خبر: ۱۰۷۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
معاون شهردار مشهد گفت: ۵۰۰۰۰ بسته معیشتی در مناطق کم‌برخوردار مشهد توزیع می‌شود.

رضا خواجه‌نائینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: بسته معیشتی ماه مبارک رمضان در قالب شعار "من مشهد را دوست دارم" در مناطق کم‌برخوردار شهر توزیع خواهد شد. 

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد بیان کرد: این بسته‌ها با همکاری 5 ارگان شهرداری مشهد، آستان قدس رضوی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره کل بهزیستی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توزیع خواهد شد.

خواجه نائینی گفت: قرار است در اوایل ماه مبارک رمضان 300 هزار بسته معیشتی توزیع شود که سهم شهرداری از این مقدار 50هزار بسته است. بخش اعظم مشمولین این طرح کارگران روزمزد و فصلی هستند که با توجه به شیوع ویروس کرونا کارشان تعطیل شده است.الباقی توزیع بسته‌ها بین افرادی است که توسط شورای اجتماعی محلات، دفاتر تسهیل‌گری و خیریه ها شناسایی شده‌اند. 

وی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این بسته‎ها حداقل 250 هزار تومان است و شامل برنج، مرغ، ماکارونی، عدس، لوبیا قرمز، نخود، سویا، جو پرک، رب، مایع ظرفشویی، صابون، ماسک، دستکش یکبار مصرف و پنیر هستند.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد تصریح کرد: طبق آخرین آمار، بنا بوده است حدود 15 هزار بسته به شورای اجتماعی محلات، 1000 بسته به دفاتر تسهیل‌گری و الباقی نیز در بین کارگران ساختمانی و برخی اقشار دیگر تحویل و توزیع شود.

انتهای پیام/281/ ز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار