کد خبر: ۱۰۷۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
استاندار لرستان:
خرم‌آباد- استاندار لرستان با اشاره به ، گفت: کمک‌های خودجوش و انسان دوستانه مردم در شرایط فعلی کشور قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی امروز شنبه در رزمایش «مواسات و کمک مومنانه» لرستان با اشاره به اینکه در شرایط کنونی کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه بسیار ارزشمند است، اظهار داشت: اگر امروز نظام جمهوری اسلامی ایران وضعیت به مراتب بهتری نسبت به سایر کشورها در مواجهه با ویروس کرونا را دارد، بخشی از آن ناشی از تلاش‌های مسئولان و عمده آن به وجود مردم شریف ایران که در مقابله با بحران‌ها از خود حس نوع دوستی و تاب آوری بالای اقتصادی و اجتماعی را نشان داده اند بر می‌گردد.

وی، تصریح کرد: در این شرایط که ویروس کرونا آسیب‌هایی به اقتصاد کشور وارد کرده و کسادی بازار را در پی داشته است، به منظور کمک به اقشار آسیب دیده جامعه از این ویروس، با همکاری روحانیون، بسیج و سپاه مایحتاج اولیه مردم در قالب مرحله اول رزمایش کمک مومنانه جمع آوری و در سطح استان توزیع خواهد شد.

استاندار لرستان، افزود: کمک‌های خودجوش و انسان دوستانه مردم در زمان بروز بحران‌ها وجه تمایز و تفاوت ملت ما با سایر ملت‌ها است و سرمایه اصلی کشور همین مردم هستند که با این مردم در آینده بهتر از دیگران عمل خواهیم کرد.

خادمی، تصریح کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده کمک‌های خرد مردم استان ساماندهی و جمع آوری شده و به صورت منظم و منطقی توزیع آن در جامعه هدف انجام می‌پذیرد.

وی، افزود: در کنار اقدامات خوب انجام شده، کمک‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد مستضعفان که زیر مجموعه مقام معظم رهبری هستند و حضور پررنگ آنها در صحنه، تهیه اقلام بهداشتی و مایحتاج مردم در ایام مقابله با بیماری کرونا قابل تقدیر و تشکر است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار