کد خبر: ۱۰۸۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
یک سؤال از مدیران پرسپولیس
شایعات جدید حکایت از آن دارد که باشگاه پرسپولیس دو نامه برای باشگاه بلژیکی آنتورپ ارسال کرده است.
به گزارش خبرورزشی، یکی از اخبار پرسروصدای اخیر اطراف باشگاه پرسپولیس ارسال نامه به آنتورپ و درخواست واریز قسط دوم علیرضا بیرانوند به حساب گابریل کالدرون سرمربی سابق سرخپوشان بود. انتشار این خبر باعث دلخوری برخی بازیکنان و طلبکاران باشگاه پرسپولیس شد. طلبکارانی که انتظار داشتند قبل از گابریل کالدرون که هنوز حکمی هم از فیفا نگرفته پول آن‌ها پرداخت شود. به همین خاطر باشگاه پرسپولیس بیانیه‌ای منتشر کرد و نوشت‌: به اطلاع می‌رساند این موضوع به هیچ عنوان صحت نداشته و ساخته و پرداخته ذهن افرادی است که با سوءاستفاده از اعتماد تعدادی از هواداران و همچنین تفرقه‌افکنی بین بازیکنان تیم، سعی در برهم زدن آرامش باشگاه برای نیل به اهداف شخصی خود دارند.
به همین منظور تصویر نامه ارسالی به باشگاه آنتورپ مورخ  16/1/99 (۴ آوریل) جهت تنویر افکار عمومی و هواداران عزیز منتشر می‌شود.
لازم به ذکر است درخواست تغییر شماره حساب در قرارداد به دلیل معرفی یک نماینده جدید برای دریافت‌های آتی به دلیل قطع همکاری با شرکت صرافی قبلی است که مبالغ ارزی خارج از کشور به حساب آن واریز شده است.
اما شایعات جدید حکایت از آن دارد که باشگاه پرسپولیس دو نامه برای باشگاه بلژیکی آنتورپ ارسال کرده است. ظاهراً نامه اول همین نامه‌ای بوده که تصویر آن را باشگاه پرسپولیس منتشر کرده ولی در نامه دوم باشگاه پرسپولیس از باشگاه بلژیکی درخواست کرده قسط دوم به حساب گابریل کالدرون واریز شود!
البته امیدواریم این خبر واقعاً صحت نداشته باشد چراکه در غیر این صورت ممکن است واکنش طلبکاران پرسپولیس را در پی داشته باشد که از فیفا حکم گرفته‌اند.
گفتنی است گابریل کالدرون چندی پیش شکایتی از باشگاه پرسپولیس تنظیم و برای فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) ارسال کرده است. این مربی آرژانتینی درخواست ۳۰۰ هزار دلار دستمزد خود به همراه ۲۵۰ هزار دلار غرامت کرده در حالی که فدراسیون جهانی فوتبال هنوز حکمی علیه پرسپولیس و به نفع کالدرون صادر نکرده است. بر همین اساس هم شایعه نامه باشگاه پرسپولیس به باشگاه آنتورپ بلژیک و پرداخت مطالبات سرمربی آرژانتینی واکنش‌های منفی را درپی داشته است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار