کد خبر: ۱۰۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
به گزارش تجارت آنلاين، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران ضمن اعلام حمایت از ایجاد بنگاههای کارآفرینی، گفت: قوانین و مقررات مالی و مالیاتی در کشور باید به گونه‌ای تدوین شود که انگیزه لازم برای انجام فعالیتهای کارآفرینی را به وجود آورد.

حمیدرضا خانپور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: آموزش، یکی از عوامل موثر و کلیدی در توسعه کارآفرینی است و نقش کارآفرینان در توسعه صنعتی و اقتصادی کشور نقشی غیر قابل انکار است.

وی ادامه داد: اگر اعتقاد به فرهنگ کار و کارآفرینی به یک باور همگانی تبدیل شود، رشد و توسعه اقتصاد از طریق فعالیتهای نوآورانه و کارآفرینانه امکانپذیر خواهد بود.

خانپور در عین حال حمایت دولت از شرکتهای کارآفرین را خواستار شد و گفت: اگر خرید محصولات و تولیدات شرکتهای کارآفرین مورد حمایت دولت قرار گیرد انگیزه افراد برای خلق ایده‌های کارآفرینانه و رقابت پذیر کردن محصولات تولیدی افزایش می‌یابد.

به گفته وی توسعه اقتصادی کشورها بر مبنای دانش و خلاقیت و نوآوری شکل گرفته و کشورهایی که سهم قابل توجهی در تولید علم و دانش و ایجاد اقتصاد دانش بنیان دارند از توان صنعتی و اقتصادی بالایی برخوردارند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران بر ضرورت حمایت از تولیدات ملی تاکید کرد و گفت: رویکرد سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، ایجاد اشتغال مولد و پایدار و فراهم کردن بستر مناسب برای ایده‌یابی و توسعه فضای کسب و کار است و در این مسیر ظرفیتهای بخش خصوصی را به کار می‌گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار