کد خبر: ۱۰۸۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
با افول شیوع کرونا؛
سمنان – استاندار سمنان با اشاره به ایجاد اختلال در برخی اقدام‌ها برای رفع موانع تولید در استان گفت: با افول شیوع کرونا، بانک‌های عامل در استان با تمام توان از تولیدکنندگان حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشناگر ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به میزبانی استانداری سمنان با اشاره به اینکه شیوع کرونا بخشی از اقدام‌ها برای رفع موانع تولید در استان را مختل کرده است، اظهار داشت: با افول شیوع این ویروس، بانک‌های عامل با تمام توان از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی حمایت کنند.

وی با تأکید بر لزوم استمرار گره‌گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی در استان سمنان بیان کرد: عملکرد بانک‌های استان در هفته‌های گذشته باوجود پرداخت قابل‌توجه، در اعطای تسهیلات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید رضایت‌بخش نیست.

برنامه‌ریزی و ایده پردازی برای تحقق شعار سال

استاندار سمنان با اشاره به لزوم ایجاد تغییر نگرش در مباحث اقتصادی برای رونق کسب‌وکار و تولید خاطرنشان کرد: تحقق شعار سال جدید و ایجاد جهش در تولیدات استان باید برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف انجام شود.

آشناگر گفت: باوجود گستاخی و تلاش‌های بی‌رحمانه استکبار جهانی باید تمامی مسئولان برای گره‌گشایی از بخش تولید و صنعت در ارتباط با نقدینگی، مقابله با تشدید تحریم‌ها، منابع محدود مالی، ایجاد و تثبیت اشتغال و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی برنامه داشته باشند.

وی بابیان اینکه منابع مالی در کشور محدود است، افزود: مسئولان باید پیشنهادهای اجرایی برای رونق و آبادانی در کشور و استان با ایده پردازی ارائه دهند.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه منابع درآمدی مردم محدود است و باید مسئولان با نگاه مثبت‌تر و تعهد بیشتر برای گره‌گشایی از دغدغه‌های آحاد جامعه تلاش کنند، یادآور شد: سمنان در بخش‌های مختلف ارائه تسهیلات رونق تولید در سال ۹۸ جزو استان‌های پیشتاز و برتر کشور بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار