کد خبر: ۱۰۸۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
بازپرداخت وام دريافت کنندگان تسهيلات صندوق تامين خسارت هاي بدني به مدت 3 ماه استمهال شد و بدهکاران تا پايان خردادماه دغدغه اي در اين خصوص نداشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي صندوق تامين خسارتهاي بدني کشور، دکتر علي جباري با اعلام اين خبر افزود: اين تصميم در راستاي سياست هاي ضدکرونايي و حمايتي دولت اتخاذ شده و اعضاي محترم هيات نظارت صندوق در اولين جلسه فرودين 99 تصميم گرفت که باز پرداخت تسهيلات يادشده به مدت سه ماه مشمول استمهال شود.
مديرعامل صندوق تامين خسارت هاي بدني بار مالي اين استمهال را رقمي بيش از 540 ميليارد ريال ارزيابي کرد و اظهار داشت: نگاه صندوق به ماموريت هاي قانوني همواره با رويکرد حمايت از اقشار آسيب پذير سراسر کشور گره خورده و اين حرکت نيز مي تواند نقش مهمي را در آرامش و امنيت رواني و اقتصادي بخشي از جامعه ايفا کند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود اشاره نمود امروز صندوق يك نهاد تخصصي بيمه اي در صنعت بيمه كشور است و عملکرد اين صندوق را به عنوان مکمل شرکت هاي بيمه در سال گذشته چشمگير اعلام کرد و گفت: در سال 98 پانزده هزار ميليارد ريال براي بيش از 26 هزار پرونده به مصدومان و خانواده فوتي هاي و مجروحين و مصدومان حوادث جاده اي به پراكندگي سراسر كشور پرداخت کرده ايم.
جباري تصريح کرد: توقف در امر خدمت رساني معنايي ندارد و به همين خاطر در روزهاي پايان اسفند با رعايت تمامي پروتکل هاي بهداشتي مربوط به ايام کرونا تمامي پرونده هاي خسارت بررسي و فرايند پرداخت به انجام رسيد.
وي اشاره كرد امروز يك صندوق توانگر و كارآمد در كنار شركت هاي بيمه است و هر چقدر هم كه توانمند باشد اولاً با توجه به آسيب پذيري شركت هاي بيمه در فعاليت هاي خود يك ضرورت است و از سوي ديگر ريسك ورشكستگي ، لغو پروانه و ... شركت هاي بيمه در رشته شخص ثالث برعهده صندوق است .
مديرعامل صندوق تامين خسارت هاي بدني در پايان از اجراي طرح هويت بخشي به شعب صندوق در نقاط مختلف کشور خبر داد و گفت: با تفويض بخشي از اختيارات اين صندوق به مديران شعب و استان ها فرايند ارائه خدمات تسهيل و تسريع خواهد شد و البته در اين مسير بخش هاي نظارتي را بصورت نظارت سيستمي و ميداني نيز تقويت خواهيم کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: