کد خبر: ۱۰۸۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
سامانه مدیریت و ارزیابی درخواست وام و تسهیلات بانک مهر اقتصاد به منظور کاهش حضور فیزیکی مشتریان در شعب و رعایت فاصله گذاری اجتماعی راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، این بانک طی آخرین اقدام در راستای طرح ملی فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند برای کاهش حداکثری حضور فیزیکی مشتریان گرامی در سطح شعب و به منظور بهبود فرآیند تشکیل و پرداخت وام و تسهیلات با استفاده از بستر اینترنت، از سامانه مدیریت و ارزیابی درخواست وام و تسهیلات رونمایی کرد.
بر اساس این گزارش سامانه مذکور به صورت رسمی از تاریخ 1399/02/06 به آدرس loan.mebank.ir آغاز به کار می کند تا ضمن کاهش تعداد مراجعات حضوری متقاضیان محترم، باعث افزایش شفافیت و تسریع در ارائه خدمات شود.
گفتنی است متقاضیان می توانند از طریق سامانه فوق درخواست وام و تسهیلات خود را به صورت برخط ثبت نموده و با انتخاب طرح و مبلغ تسهیلات مورد نظر خود، سود تسهیلات و تعداد اقساط را مشاهده و پس از ثبت، تمامی مراحل بررسی پرونده تا تأیید و پذیرش اولیه را از طریق سامانه مشاهده نمایند، بدیهی است پس از تایید اولیه درخواست در سامانه، متقاضیان می توانند با همراه داشتن اصل مدارک مورد نیاز (بارگذاری شده در سامانه) در روز و تاریخ مشخص شده به شعبه مربوطه، مراجعه نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر: