کد خبر: ۱۰۹۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان خبر داد؛
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان با اعلام اینکه مرحله نخست رزمایش «کمک مؤمنانه» با توزیع یک هزار و ۸۹ بسته مواد غذایی در این شهرستان آغاز شد، گفت: ارزش هر بسته غذایی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است.

توزیع ۱۰۸۹ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان درمیانسرهنگ «حسین خدادادی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، اظهار داشت: رزمایش مواسات (همدلی و کمک مؤمنانه) در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی با توجه به لزوم استمرار همدلی و مشارکت همه‌جانبه مردم و دستگاه‌های اجرایی برای کاهش بخشی از اثرهای مخرب شیوع ویروس کرونا و کمک به نیازمندان در شهرستان درمیان آغاز شد.

وی گفت: این رزمایش که در راستای جلب مشارکت همگانی، ایجاد انسجام و سازماندهی کمک‌های مردمی با در نظر گرفتن آسیب‌های اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا از نیمه شعبان با همکاری بسیج، دستگاه‌های اجرایی، قرارگاه‌های جهادی، ‎هیأت‌های مذهبی و مؤسسه‌های خیریه با رمز یا صاحب الزمان(عج) در حال اجرا است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان عنوان کرد: با شیوع ویروس کرونا برخی مشاغل در ماه‌های گذشته با رکود روبه‌رو شدند و بر این اساس مشکلات اقتصادی را در این شهرستان شاهد بودیم که این‌بار نیز با احساس تکلیف همگانی، اقدام‌های گسترده و درخور توجهی برای قشرهای آسیب‌پذیر انجام شد.

خدادادی با اعلام اینکه مرحله نخست رزمایش «کمک مؤمنانه» با توزیع یک هزار و ۸۹ بسته مواد غذایی در این شهرستان آغاز شد، گفت: ارزش هر بسته غذایی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است.

وی با اشاره به مرحله دوم این رزمایش، اضافه کرد: مرحله دوم رزمایش همزمان با ولادت امام حسن(ع) در نیمه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و پیگیر هستیم با همت خیرین، بنیاد برکت، آستان قدس رضوی و صندوق مولود کعبه ۷۰۰ بسته غذایی دیگر بین نیازمندان شهرستان توزیع کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان از همکاری ۷۶ نفر از بسیجیان شهرستان درمیان در رزمایش کمک مؤمنانه خبر داد و بیان داشت: ضدعفونی کردن شهرها و روستاهای شهرستان به‌صورت مستمر توسط جهادگران و بسیجیان شهرستان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: