کد خبر: ۱۰۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:
بیرجند- منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: نماینده در حوزه نظارت باید تأثیر مثبت یا منفی هر قانون و نقش آن در پیشرفت جامعه را نیز بسنجند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خسروی صبح شنبه در دیدار با فرماندار بیرجند اظهار کرد: کار و وظیفه نماینده علاوه بر نظارت بر حسن اجرای قانون و قانون‌گذاری حلقه واسط بودن بین مردم مسئولان دولتی است.

منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کار نماینده باید امور را تسریع کند، بیان‌کرد: همکاری و هم افزایی یکی از نکات مهم برای رفع مشکلات است.

خسروی با اشاره به اینکه مکتب، رهبر و مردم سه رکن مهم انقلاب اسلامی است، بیان‌کرد: اگر مردم در نظام مقدس اسلامی همراهی لازم نداشته باشند، جامعه و رهبری دینی به اهداف تعیین شده نخواهد رسید که نمونه آن را در زندگی امام علی (ع) و امام حسن (ع) می‌توان دید.

وی ادامه داد: در راستای حل مشکلات باید مسائل را به صورت مصداقی و دقیق در جلسات مطرح و برای آن طبق موازین قانونی راهکار بیابیم.

منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس یادآور شد: یک نماینده در حوزه نظارت باید تأثیر مثبت یا منفی هر قانون و نقش آن در پیشرفت جامعه را نیز بسنجند.
 

نام:
ایمیل:
* نظر: