کد خبر: ۱۰۹۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
دکتر غلامحسن تقی نتاج مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در پیامی سالروز تاسیس بانک سپه را به مدیر عامل، هیئت مدیره و کارکنان پر تلاش این بانک تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد در متن این پیام آمده است:
بسمه تعالی
چهاردهم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس بانک سپه، نخستین بانک ایرانی، روزی فرخنده و نقطه عطفی در صنعت بانکداری کشور به شمار می رود.
آغاز نود و ششمین سالروز تاسیس بانک سپه را امروز در حالی جشن می گیریم که بر آنیم با پیوند و همراهیِ پنج بانک دیگر، قدیمی ترین بانک کشور را با هم افزایی، اعتبار و همراهی بانکهای وابسته به کارآمدترین و بهره ورترین بانک ایرانی مبدل کنیم.
بی شک بزرگترین بانک ایرانی با تکیه بر قابلیتهای فراوان و متنوع خود می تواند در مسیر خودکفایی، استقلال اقتصادی کشور و خدمت رسانی به تمامی اقشار جامعه به ویژه در سال جهش تولید گام بردارد، چرا که خدمت رسانی به ملت شریف ایران بزرگترین افتخار و جلب رضایت پروردگار از بالاترین فرایض می باشد.
در پایان بار دیگر به نمایندگی از همکارانم در بانک مهر اقتصاد سالروز تاسیس بانک پر افتخار، خوشنام و معتبر سپه را به خانواده بزرگ این بانک اعم از سهامداران، مشتریان، مدیران و کارکنان تبریک عرض می نمایم و با شما در این روز فرخنده بار دیگر پیمان می بندیم همراه، همدل و هم پای هم در جهت رشد و اعتلای بانک سپه و توسعه اقتصادی کشور، بلند و استوار گام برداریم.
همت بلند دار که مردان روزگار از همت بلند به جایی رسیده اند
غلامحسن تقی نتاج
مدیر عامل بانک

نام:
ایمیل:
* نظر: