کد خبر: ۱۱۰۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
شرکتی که قصد دارد اسپانسری باشگاه پرسپولیس را برعهده بگیرد از چند سال قبل مبلغ ۳۵ میلیارد تومان به این باشگاه بدهکار است.
صراط:

اختلاف نظر مسئولان و اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برای ادامه همکاری با شرکت آتیه داده پرداز و یا شرکت ریحان فیلم در جلسات پرتعداد با وزیر ورزش هم ادامه داشت.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد در جلسه شامگاه دوشنبه مسئولان باشگاه پرسپولیس با مسعود سلطانی فر از بدهی ۳۵ میلیارد تومانی شرکت ریحان فیلم به باشگاه پرسپولیس رونمایی می شود و همین امر وزیر ورزش را برای موافقت با همکاری باشگاه با این شرکت مردد می کند.

در این جلسه عنوان می شود که شرکت ریحان فیلم از چند سال قبل مبلغ ۳۵ میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس بدهکار بوده که چک آن در اختیار وکیل باشگاه قرار دارد. به همین خاطر مسئولان باشگاه پرسپولیس تاکید می کنند اگر قرار است همکاری مجددی صورت گیرد ابتدا باید این بدهی تسویه شود.

همین اتفاق تصمیم گیری در مورد اسپانسر آینده باشگاه پرسپولیس را با تردیدهایی مواجه می کند و مسعود سلطانی فر از مسئولان باشگاه می خواهد روز سه شنبه در جلسه دیگری موضوع را بررسی کنند و تصمیم نهایی در این مورد را بگیرند. قرار است این جلسه امروز برگزار شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: