کد خبر: ۱۱۰۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
با هدف چابکي نظام اجرايي صندوق ، واگذاري و تفويض اختيار به شعب استاني با دستور مديرعامل صندوق تامين خسارتهاي بدني کشور آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي صندوق تامين خسارتهاي بدني کشور ؛ در چهارمين جلسه کارگروه ويژه بررسي تفويض اختيارات به شعب استاني صندوق که با حضور دکتر جباري مديرعامل اين نهاد برگزار شد مقرر گرديد در سال 99 پروژه هويت بخشي با هدف تفويض اختيارات بيشتر، از مرکز به شعب اجرايي گردد.
دکتر جباري مديرعامل صندوق در اين جلسه با تاکيد بر اهميت و نقش شعب صندوق در فرآيندهاي اجرايي اين نهاد اظهار داشت: در سال 99 هويت بخشي کامل شعب در اولويت و دستور کار صندوق قراردارد، با تاسيس شعب و ايجاد استقلال عملکردي نقطه عطفي در تاريخ خدمات صندوق رقم زده شد و اين ويژگي با تفويض اختيارات بيش از گذشته نمايان خواهد گرديد.
وي ادامه داد:خوشبختانه با ارزيابي هاي انجام شده شعب صندوق به بلوغ سازماني رسيده اند و اميدواريم به تدريج و با تدبير، اختيارات را واگذار نماييم.
مديرعامل صندوق تامين خسارتهاي بدني کشور کار کارگروه ويژه بررسي تفويض اختيارات شعب متشکل از معاونت اداري، مالي و برنامه ريزي، مشاور مديرعامل، معاونت فني و حقوقي، مديريت روابط عمومي، مديريت فناوري اطلاعات و ارتباطات، مديريت حراست و رئيس اداره امور شعب را مهم و راهبردي ارزيابي کرده و افزود: در اين کارگروه بايد اصلاح فرآيند ها ، آموزش هاي مورد نياز ، طراحي سيستم ها موردتوجه ويژه قرار گيرد.
بنابر اين گزارش از اول خرداد ماه دوره هاي آموزشي تفويض اختيار شعب آغاز و اين پروسه تا 31 شهريور ادامه خواهد داشت به نحوي که کار تفويض اختيارات از اول مهر ماه 99 در شعب به طور کامل اجرايي گردد.

نام:
ایمیل:
* نظر: