کد خبر: ۱۱۰۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت گفت: بر طبق آخرین مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، مجدداً مقرر شد که مشاغل پرخطر در تهران تا اطلاع ثانوی تعطیل باشند.
صراط:

سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در گفت‌وگو با فارس در خصوص آخرین وضعیت فعالیت اصناف در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اظهار داشت: در ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا مجددا تصویب شد که مشاغل پرخطر تا اطلاع ثانوی تعطیل بمانند.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت تصریح کرد: آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، گیم‌نت‌ها، تالارهای پذیرایی، سالن‌های مراسم، قهوه‌خانه‌، چایخانه‌، استخر، مراکز سونا، ماساژ و باشگاه‌های بدنسازی و ورزشی، سالن‌های سینما، کنسرت و همایش، مراکز فرهنگی، مراکز بازی، تفریحی و رستورا‌ن‌ها به غیر از آنهایی که غذاهای بیرون‌بر ارائه می‌دهند تا اطلاع ثانوی تعطیل ماند.

وی گفت: در جلسه قبلی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام شده بود اگر وضعیت مطلوب شود اصناف به صورت پلکانی بازگشایی شوند که با توجه به عدم احراز چنین وضعیتی مجددا این مشاغل تعطیل ماند.

سرهنگ مرادی به تصمیم جدیدی که درباره ساماندهی خودروبرهای امدادخودرو گرفته شده اشاره و تصریح کرد: مقرر شد این دسته از خودروها زیر نظر اتحادیه صنف اتوسرویس، توقفگاه،‌کارواش و پارکینگ جواز و پروانه کسب گرفته و به صورت قانونی برای ادامه فعالیت خود مجوز کسب کنند؛ در این صورت رانندگان این خودروها از لباس یکسان برخوردار شده و خودروبرها نیز متحدالشکل می‌شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر: