کد خبر: ۱۱۰۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
ایرنا نوشت: مدیرکل بنیاد شهرستانهای استان تهران از توزیع بیش از ۱۰۰۰بسته کمک معیشتی در روز ولادت امام حسن مجتبی(ع) بین خانواده های معظم شهدا و ایثارگران آسیب پذیر و آسیب دیده از ویروس کرونا خبر داد.

عبدالله مرتضوی روز دوشنبه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و فشار اقتصادی به اقشار آسیب پذیر گفت: طرح رزمایش کمک مومنانه سبب همدلی و احساس تکلیف در جامعه اسلامی شده است و اثرات این همدلی در ماه مبارک رمضان مشهودتر خواهد بود.
مدیرکل بنیاد شهرستانهای‌ استان تهران افزود: در این پویش، بنیاد شهرستانهای استان تهران اقدام به تهیه بیش از ۱۰۰۰ بسته کمک معیشتی کرده است که در روز ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) بین خانواده های معظم شهدا و ایثارگران آسیب پذیر و آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع می‌شود.
وی با اشاره به روند اجرایی توزیع کمک های معیشتی، تصریح کرد: بنیاد شهرستانهای استان تهران ۱۵ شهرستان تابع دارد که برخی از شهرستانها جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر دارند، لذا شناسایی ایثارگران آسیب پذیر و بخصصوص آسیب دیده از ویروس کرونا یک فرآیند طولانی و حساس است.
مرتضوی با تاکید بر توزیع مناسب در بین این شهرستانها افزود: بسته ها در قالب بن کارت فروشگاه های معتبر و همچنین بسته های غذایی تهیه شده است و سعی خواهد شد بتوانیم حداقل برخی از دغدغه ها و مشکلات معیشتی و اقتصادی این عزیزان را رفع کنیم.

۲۳۵۲۱۲

نام:
ایمیل:
* نظر: